|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Trøtt
|
![]() Ekstrautstyr til Kenwood MajorMin utgamle Kenwood Major har avgått med døden i dag. Så om noen er interessert i en metall blandebolle, ballongvisp og en kjøttkvern så er det bare å rope, resten av maskinen blir stille og rolig begravd på i returboksen på Carl Berner. (for jeg antar at slik utstyr passer på alle Kenwood maskiner?) Kan evt sende bilder!
![]() |
#4 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Ekstrautstyr til Kenwood MajorTil orientering, så er det stor forskjell på utstyret til gamle Kenwood-maskiner. Jeg prøvde å skaffe en ny bolle til min 30 år gamle Kenwood Chef i mange år, men ga opp da både typenummer og produksjonsnummer (?) måtte stemme for at de skulle kunne finne riktig bolle. Det kan med andre ord være litt risky å bruke mye penger på porto om man ikke er sikker på at modellen stemmer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Ekstrautstyr til Kenwood Major
På min maskin sto det på undersiden, mener jeg å huske. (Jeg husker ikke akkurat hvilke nummer det var snakk om, men jeg husker at jeg måtte oppgi to ulike for at de skulle være sikre på å bestille riktig type.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Vaklende
|
![]() Sv: Ekstrautstyr til Kenwood MajorPalmen, det sto noe om KM600, og 0039764. Det sto en del mer også, men da var jeg altfor kald til å lese mer. Jeg som ikke engang er vant til varmere strøk, og så er det for kaldt for meg allerede. : pyse: Jeg har skrekkelig lyst på en metallbolle (og kjøttkvern) og skal en tur til Oslo uka etter neste. Hvis ikke noen andre vil ha, og du orker å ha det stående, så kunne jeg godt tenkt meg å forsøke om den passer. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|