Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

NRK2 lørdag kveld 4. oktober

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-08, 00:12   #1
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

NRK2 lørdag kveld 4. oktober

En venninne av meg snakket varmt om et program som gikk på NRK2 lørdag kveld den 4.10.08. Det handlet om medisinering av barn med diagnoser.
Jeg skulle gjerne sett dette, men vet ikke hva programmet hette eller om det er lagt ut på nettet. Har vært på NRK sine sider, men fant ikke dette programmet. Noen som har noe forslag eller som er flinkere enn meg til å finne slike ting?

Evnt. noen som har sett det? Hva syns dere?

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 00:43   #2
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: NRK2 lørdag kveld 4. oktober

Jeg har sett det før. Det var et trist program fordi det fikk fram tragedien lavt kunnskapsnivå og kommunikasjonssvikt kan føre til. Det var nok ikke det primære målet med dokumentaren, men det jeg lot meg gripe av.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:06.