Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Nøstebarn vs Janus

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-08, 11:21   #1
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nøstebarn vs Janus

Jeg må kjøpe inn ullundertøy til tvillingjentene mine på 1 år. Jeg er veldig glad i ulltøyet til nøstebarn, men det er så dyrt. Janus sitt er vel litt billigere, men er det like bra? Ulltøyet til nøstebarn er jo selvrensende og ubehandlet, og man skal derfor ikke vaske det så ofte. Gjelder dette Janus sitt også?

Hva slags ulltøy sverger dere til?

De eldste barna mine har mye ulltøy fra Bokklubben som jeg er veldig fornøyd med. Og så har de litt fra Janus. Ribbestrikket bukse og genser, og ullfleece genser og bukse har de fra nøstebarn. De sliter så mye mer på tøyet og gjør det mer møkkete, så jeg kjøper ikke nøstebarn undertøy til dem.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:30.