Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Nå skal vi selge

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-08, 13:09   #1
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Nå skal vi selge

I dag legger vi leiligheten ut for salg. Skikkelig dårlig timet, sånn verdensøkonomisk sett, men jeg håper selvfølgelig at den skal gå an å få solgt. Grenland er vel et av noen ganske få steder der prisene har fortsatt å gå oppover, så jeg krysser fingrene. Vi har holdt på en evighet med å få skikk nok på rommene til å kjenne at vi kan gi dette videre, og det er i hvert fall mye som er blitt både ganske og veldig bra, mens noe oppussing får overlates til neste eier. Fotografen var her i går, og mamma og jeg løp rundt og flyttet på skrammel og moppet oss fram så det skulle se best mulig ut på bildene. Nå venter og venter jeg på Finn-annonsen, og har skikkelig vakuumfølelse mens jeg ommatrydder alt som ble siste litenryddet i går.

Poff, bort med linken igjen.

Sist redigert av Kaija : 08-10-08 kl 16:46.
Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:00.