|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Interesse for Jonathandress?Hvis noen er interessert i årets dress, send meg en pip. Har tatt kontakt med den svenske forhandleren, for å få bilder, priser etc. |
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Interesse for Jonathandress?Jeg mener å huske at fjorårets dress kostet ca 900,- |
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Interesse for Jonathandress?Finsk forhandler var det gitt. Fikk en nettadresse, hvor man visstnok skulle kunne se kolleksjon mm, men jeg kommer ikke inn på den adressen, så antakelig er det noe feil. |
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Interesse for Jonathandress?Adressen skal visstnok være riktig, så da forstår jeg ikke et pøkk. |
|
|
|
#9 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Interesse for Jonathandress?Kanskje http://www.jesperjunior.fi/?
|
|
|
#10 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Interesse for Jonathandress?Så ut som fine dresser, men jeg skulle ønske jeg kunne finsk og forsto forskjellen på de ulike dressen.
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Interesse for Jonathandress?Hvis du ser på vannsøyle, ser du i hvert fall en forskjell, og en av dressene er med cordura underdel. Den har vi hatt, og det er en utrolig bra dress. Sist redigert av Left : 14-10-08 kl 12:58. |
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Interesse for Jonathandress?Den med cordura kan du det med ja, det er nå min mening. Jeg brukte dressen til to, og den var ikke særlig slitt. |
|
|
|
#14 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
Sv: Interesse for Jonathandress?http://home.broadpark.no/~sanna/ |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Interesse for Jonathandress?Det var hun som solgte dem før, men gjør det ikke lenger pga tidsmangel i følge henne. Hun som henviste meg videre til den finske forhandleren. |
|
![]() |
|
|