|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Trenger hjelp med tapetvalg, kjøkkenBakgrunnsinfo: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger hjelp med tapetvalg, kjøkkenJeg synes denne er veldig lekker, men kanskje too mutch? ![]() ![]() ![]() Her er også mange fine. Jeg fikk ikke lagt inn bilder, men se selv. ![]() http://www.tapetenagentur.de/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Trenger hjelp med tapetvalg, kjøkkenIkke gjør noe traust. :nope: Hvis du har levd med blomster på kjøkkenet i tre år og fortsatt likte det, så trenger du sånne fargeklatter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
villende
|
![]() Sv: Trenger hjelp med tapetvalg, kjøkkenJeg syns det første forslaget ditt er veldig deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
En som trener
|
![]() Sv: Trenger hjelp med tapetvalg, kjøkken
Særdeles enig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Peppy!
|
![]() Sv: Trenger hjelp med tapetvalg, kjøkkenTusen takk for innspill - og fine tips fra deg, Bærekraftig. Den svarte var kul, de andre to blir for shabby chic. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Peppy!
|
![]() Sv: Trenger hjelp med tapetvalg, kjøkkenDenne fant jeg fra linken til Bærekraftig: |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Peppy!
|
![]() Sv: Trenger hjelp med tapetvalg, kjøkkenFiiin! Problemet er bakgrunnsfargen. Jeg må ha noe lyst, fordi vi har så lite kjøkken. Men en slik kunne vi hatt på soverommet. Lækker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Trenger hjelp med tapetvalg, kjøkkenJeg falt ikke umiddelbart for de to siste, den med blått i var ikke så dum, men jeg er redd for at man går fort lei av grønnfargen. Den siste var for sukkersøt for meg, men, det kommer alt an på hvordan resten av opplegget blir. Så lenge man styrer unna shabby chic på tilbehør blir kontrasten ganske kul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Peppy!
|
![]() Sv: Trenger hjelp med tapetvalg, kjøkkenMå forresten legge til litt bakgrunnsinfo. Vi bor i et lite rekkehus fra sekstitallet. Det er ingenting eksklusivt over bygget, ikke akkurat prangende arkitektur. Jeg føler derfor for et rimelig nøkternt interiør, sånn for å matche utsiden. Litt stål og metall kan vi unne oss, mens betong eller lysekroner utgår. Skjønner? Det er et klassisk etterkrigstidshus, og mer søtt enn elegant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Peppy!
|
For ikke å stjele for mye romfølelse? Jeg tenker at det fort kan bli litt sånn hule-følelse dersom det blir for mørkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Peppy!
|
Én vegg? Neeei. Her snakker vi alle vegger. Flowers all over the place! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Peppy!
|
Høh, si det. Hvit? Lys antikk? Jeg har kjørt et-par-tre tapetprøver til fargeanalyse, og får alltid tilbake at det er lys antikk. Så jeg tror det er ganske så gjengs. (Og passer meg fint ettersom stuen vår blir malt i lys antikk.) Men om den er kritthvit så har jeg et problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Trenger hjelp med tapetvalg, kjøkkenAlle veggene? Ok, da utgår den mørkerosa jeg foreslo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Peppy!
|
![]() Sv: Trenger hjelp med tapetvalg, kjøkken... og vegger som kommer mot en er nok ikke så bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|