|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Gavekort på Estetique-parfymeri - hva ville du kjøpt?Jeg har hatt bursdag og er veldig fornøyd med gavekort-gaver! Men nå er jeg plutselig helt blank på hva jeg trenger og fullstendig i ammetåka. Med en baby på fire uker har jeg ikke tid til å smøre meg med bodylotion en gang.
![]() |
![]() |
#3 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Øvere Romerike
![]() |
![]() Sv: Gavekort på Estetique-parfymeri - hva ville du kjøpt?Gode renseprodukter, sminke eller parfyme |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gavekort på Estetique-parfymeri - hva ville du kjøpt?Lancome mascara og lipgloss + en god ansiktskrem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Gavekort på Estetique-parfymeri - hva ville du kjøpt?Helena Rubinsteinprodukter, eller en Chanel ansiktskrem, eller Cliniques dusjsåpe og bodyscrub, eller noe annet koselig og selvsentrert. Det er vel i grunnen bare å gå inn og la seg inspirere.
![]() |
#7 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
![]() Sv: Gavekort på Estetique-parfymeri - hva ville du kjøpt?Jeg ville kjøpt Dior mascara. Den helt nye. Også ville jeg kjøpt en fuktighetsmaske nå som vinteren snart slår til. Kanskje en ny øyeskygge? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Gavekort på Estetique-parfymeri - hva ville du kjøpt?
Fuktighetsmaske sier du? Fins det?
![]() |
#9 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
![]() Sv: Gavekort på Estetique-parfymeri - hva ville du kjøpt?Jepp, det finnes det. Helt supert |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|