|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Vi må ha ny oppvaskmaskin. Hva kjøper vi?Asko XXL. Kjempefornøyd. Det er plass til 18 kuverter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Hjelp! Vi må ha ny oppvaskmaskin. Hva kjøper vi?Asko ja. Veldig stillegående, økonomisk og vasker rent. |
![]() |
![]() |
#4 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Vi må ha ny oppvaskmaskin. Hva kjøper vi?En med resttidsanvisning. Da vet du hvor lenge du har igjen av vasken før du kan gå ut/legge deg/reise bort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flax
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Vi må ha ny oppvaskmaskin. Hva kjøper vi?Jeg sverger til Siemens her også.
![]() |
#6 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hjelp! Vi må ha ny oppvaskmaskin. Hva kjøper vi?
Det er den med tre uttrekkskurver? Så reklame for den i et blad nå, og falt pladask. Spørsmålet er om man får den til innbygging.
![]() |
#7 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Vi må ha ny oppvaskmaskin. Hva kjøper vi?Etter at jeg investerte i Miele vaskemaskin, skal alle min hvitevarer byttes ut med Miele i tiden som kommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
trøtt
|
![]() Sv: Hjelp! Vi må ha ny oppvaskmaskin. Hva kjøper vi?Vi har en Miele på jobben og den er jeg ikke imponert over. (Vaskemaskinen vår derimot... Den er Miele og veldig bra!)
![]() |
#9 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Hjelp! Vi må ha ny oppvaskmaskin. Hva kjøper vi?Asko. Går stille og fint, og dessuten er de solide, alt inni er laget av metall, ikke plast som enkelte andre maskiner.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Vi må ha ny oppvaskmaskin. Hva kjøper vi?Jeg henger meg på asko anbefallingen . Vår gikk som ei klokke de 5 årene vi hadde den og jeg savner den . Vi ga den bort da vi flyttet , fordi det er en innebygget maskin her . Men den er mye mindre romslig en askoen var . |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Vi må ha ny oppvaskmaskin. Hva kjøper vi?
Det er 3 utrekkskurver ja. Den er diger innvendig. Vår er innebygd, men ikke med innebyggingsdør. Vet ikke om denne typen kan innebygges helt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|