|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
lykkelig
|
![]() Jeg har virkelig lagt gulleggetJeg hev meg på bølgen og meldte meg inn i ganske mange bokklubber hos www.bokklubben.no i fjor høst. Mange av gavekortene jeg fikk når jeg meldte meg inn hadde utløpsdato først nå i oktober. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har virkelig lagt gulleggetSå trasig da. Tror nok du må anse det som tapt, blir nok vanskelig å gi en god forklaring. "Du skjønner, jeg meldte meg inn for å få gavekort..." Skjønner den jeg altså, men vet ikke om bokklubben er like velvillig. Verdt et forsøk da. Lykke til!
![]() |
#4 |
lykkelig
|
![]() Sv: Jeg har virkelig lagt gulleggetJeg fulgte forslaget til Teofelia og har sendt dem en mail der jeg skriver jeg ved en feil har meldt meg ut og at jeg svært gjerne fremdeles vil være medlem i den bokklubben. Og jeg skrev opp medlemsnummeret som jeg hadde i den klubben jeg medlte meg ut av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Stort sett blid
![]() Sv: Jeg har virkelig lagt gullegget
Lykke til! Håper det ordner seg for deg. Surt å gå glipp av så mange bøker/ting bare på grunn av en glipp.
![]() |
#6 |
Bedreviter
|
Selvsagt er det greit å melde seg inn for å få gavekortet. Det er jo nettopp derfor bokklubben har gavekorttilbud, for at folk skal la seg friste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Stort sett blid
Jeg sier ikke at det er galt, har gjort det selv jeg. Er for tiden medlem i tre forskjellige (Den Norske Bokklubben). Meldte meg inn i den første fordi jeg var interessert i bøkene, de andre p.g.a gavekortene. Da jeg brukte det siste gavekortet bestilte jeg noe som var MIDLERTIDIG utsolgt. Fikk senere beskjed om at de ikke ville få inn produktet. Ble ikke tilbudt noe annet i stedet. Anser de pengene som tapt. Som sagt, håper det ordner seg og at hun får benytta gavekortene.
![]() |
#8 |
lykkelig
|
![]() Sv: Jeg har virkelig lagt gulleggetSnakk om flaks! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Stort sett blid
![]() Sv: Jeg har virkelig lagt gulleggetSå flott Knerten! Kos deg med bøkene som snart kommer i posten.
![]() |
#11 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har virkelig lagt gulleggetDet skulle da ikke være noe problem i og med at du har vært medlem der i 1 år, og det er det som er betingelsen for å få gavekortene
![]() |
#12 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har virkelig lagt gulleggetåja, der ser jeg at det ordnet seg =)
![]() |
|
|