Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bra (og gjerne rimelige) ullstrømpebukser til barn?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-08, 18:33   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bra (og gjerne rimelige) ullstrømpebukser til barn?

Svigermor vaska ullstrømpebuksene fra Bånsull på 40 grader. Trenger vel ikke si at de ble ødelagt?

Trenger altså tips om nettbutikker jeg kan handle gode ullstrømpebukser gjerne til en god pris.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 18:39   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: Bra (og gjerne rimelige) ullstrømpebukser til barn?

Svigermor kan kjøpe nye

Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 18:41   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Svigermor kan kjøpe nye

Jada, jeg har fått igjen penger for de naturligvis. Det bare slo meg at hun synes at strømpiser til 240 kr stykket kanskje var litt overkill. Derfor tenkte jeg å høre med dere om dere hadde tips til noen som kanskje var litt rimeligere.

minibolle mai 2012
Gammel 12-10-08, 18:44   #4
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Reflex har noen gode til rundt 100 kroner stykket.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 18:45   #5
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes at stillongser ofte er mykere og med bedre passform enn strømpebukser, samt at de sjeldnere blir utslitt.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 18:52   #6
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jeg synes at stillongser ofte er mykere og med bedre passform enn strømpebukser, samt at de sjeldnere blir utslitt.

Her i huset liker vi strømpiser bedre, og har enda til gode å slite noen ut. Vi får alltid glipe mellom longs og sokk, og det liker vi ikke.

minibolle mai 2012
Gammel 12-10-08, 18:54   #7
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ullstrømpebuksene fra Safa er veldig gode og slitesterke. De er ribbestrikket ved ankelen slik at den sitter bedre på foten.

Gammel 12-10-08, 18:55   #8
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ekorn, her.

Ullstrømpebuksene fra Safa er veldig gode og slitesterke. De er ribbestrikket ved ankelen slik at den sitter bedre på foten.

Hvor får jeg kjøpt disse?

minibolle mai 2012
Gammel 12-10-08, 19:00   #9
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg pleier å kjøpe Janus på Bogerud tekstil.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 19:01   #10
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi får ikke lov å ha strømpiser i barnehagen vi. De er upraktiske å skifte visstnok.

Ellers er jeg enig i at 240 kr stk er overkill. Er ikke du student-fattiglus kanskje?

Skulle egentlig bare abonnere på tråden... har lyst til å bryte noen barnehageregler. Så lei av å lete etter og parre sokker...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 19:04   #11
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Hvor får jeg kjøpt disse?

Jeg har kjøpt på de på en Reflexbutikk, men jeg tror man får tak i de flere plasser.

Gammel 12-10-08, 19:06   #12
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ullstrømpene fra Devold er bra, men jeg vet ikke hvor de finnes på nett. Jeg har sett dem på blant annet Barnas hus.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 19:12   #13
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hiver meg på og anbefaler Reflex sine strømpebukser. De sitter godt på

Gammel 12-10-08, 19:59   #14
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg elsker Safa sine. Så mye at jeg faktisk kjørte til samnanger og fabrikkutslaget dees på fredag. Sparte noe helt fantastiske mengder med penger. (35kr for strømpebukse, 60 for logns, mine logns 50 og mine strømpebukser 35) På sparkjøp koster de 80kr mener jeg. De er de aller beste jeg har hatt.

Jeg kjøpte til meg selv og på fredag og de var bare helt fantastiske. Og så prøvde jeg ut ull silke t-skjorte og stillongs. Er kjempefornøyd der og. Rett og slett god kvalitet.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 20:00   #15
Left
Passiv

Standard

Safa får man vel kjøpt på Cubus? Mener de selger Safa sokker der i hvert fall

Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 20:06   #16
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Ellers er jeg enig i at 240 kr stk er overkill. Er ikke du student-fattiglus kanskje?

Tsktsk.. har hard-working man

Er vel ikke uten grunn at jeg spør etter gode og rimelige strømpiser?

minibolle mai 2012
Gammel 12-10-08, 20:07   #17
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Ok, så Safa bør definitivt prøves ut.

Pokker ta at alle disse ullprodusentene har bosatt seg i vest altså! Vi har da sauer herover også.

minibolle mai 2012
Gammel 12-10-08, 20:31   #18
Moria
Aktiv

Moria sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Moria er litt kulMoria er litt kul
Standard

Jeg har kjøpt safa på Spar kjøp. Kjempegode strømpebukser.

Moria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 21:05   #19
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Vi brukte Safa sine i fjor. De er gull.
Nå er de desverre for små, de stopper på to år.
I år har jeg kjøpt Janus sine prinseullstrømpiser. Har vasket de mange ganger nå og er kjempefornøyd med dem. 99 kroner paret for Janus.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 21:25   #20
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har mye Janus, både stillongs og strømpis, og er godt fornøyd.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:16.