Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Å komme til riktig tid

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-08, 11:08   #1
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Rødme

Å komme til riktig tid

Jeg hadde alt planlagt i morges. Storepropell hadde time hos astmalegen kl 9.40. Alt gikk på skinner. Jeg driver å ordner ting og finner frem en pustedingseboms vi skal ha med oss. Jeg legger den ved siden av lappen hvor timen står. Plutselig legger jeg merke til at han time kl 9.15! Klokka var jo 9.10. Snakk om bommert! Skal si det var en gutt og mamma som fikk opp farten. Kasta på oss yttertøy og raste avgårde. Fin start på dagen.

Gammel 14-10-08, 11:11   #2
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å komme til riktig tid

Rakk du timen da? For da måtte de jo holdt til i samme bygget som deg. Skjønner godt dette ikke var noen hyggelig start. Jeg ble nesten stresset på dine vegne.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-08, 11:39   #3
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg ringte å sa i fra. De tok inn nestemann så lenge. Vi kom 15 min for sent. Så han fikk vært hos legen.

Gammel 14-10-08, 13:37   #4
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Jeg ringte å sa i fra. De tok inn nestemann så lenge. Vi kom 15 min for sent. Så han fikk vært hos legen.

Så bra at de kunne ordne det slik, at dere kom til.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-08, 13:39   #5
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Bra at dere fikk forskjøvet timen litt.

Gammel 14-10-08, 14:18   #6
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja det der har aldri skjedd meg....

Er helt utrolig flink til å bare se kjapt på lapper og tro at jeg faktisk husker det. Stoler ikke på det lenger, og etter å ha gjort noen tabber som ble dyre (uteblitt til diverse undersøkelser osv) så har det blitt å sette på alarm på mobilen for minste lille ting.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-08, 16:04   #7
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Du er ikke alene om å bomme på tiden.

Jeg misset totalt på en time en av mien barn hadde, hvor faren skulle dra.
De ble litt sure da, for han kom 40 min for sent, og det hjalp ikke at mannen min forklarte at jeg hadde surret siden pappaen min døde få dager før.
(det er ei dame der som er muggen, de andre er veldig koslige)

Gammel 14-10-08, 20:52   #8
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er det noe som automatisk skjer når man får barn mon tro?

Gammel 14-10-08, 21:51   #9
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Er det noe som automatisk skjer når man får barn mon tro?

Der har vi det! Så fortrenger jeg kjapt alle tabbene fra før-barnsstiden.

Gammel 14-10-08, 21:57   #10
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Godt gjort å rekke det!

Gammel 15-10-08, 11:58   #11
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åhhh man har da sittet på div. legekontor og tannlegekontor å dinglet både på feil dag, og til feil tid.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:17.