Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Å komme til riktig tid 2

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-08, 21:17   #1
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Ulykkelig

Å komme til riktig tid 2

Klokka er 18.07. Huset er fullt av unger; Frøkna har to venninner på besøk og Herremannen har tre kamerater her. Telefonen ringer. Det er kontaktlæreren til ungene som lurer på om vi kommer til kontaktmøtene som vi hadde avtalt kl 18 og 18.30.

Jeg føler meg helt forferdelig. Er lærer sjøl og har ikke tall på hvor mange ganger jeg har venta på og irritert meg over elever som ikke møter til elevsamtaler - og det er på dagtid. Her er det snakk om at kontaktlæreren har dratt på jobb på ettermiddagstid kun for å ha kontaktmøte med oss. Jeg sa beklager og unnskyld sikkert fem ganger, men det hjelper jo så lite. Jeg har svart samvittighet.

Gammel 14-10-08, 21:19   #2
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å komme til riktig tid 2

Huff. Ikke moro når sånt skjer, men dessverre så skjer det noen ganger.

Gammel 14-10-08, 21:20   #3
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Huffda, det var kjedelige greier!

Gammel 14-10-08, 21:21   #4
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Så kjedelig.

Gammel 14-10-08, 21:27   #5
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sånt er kjedelig. Men det er lov for selv den beste å glemme!

Gammel 14-10-08, 21:45   #6
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sånt skjer, men jeg skjønner at du synes det var kjipt.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-08, 21:48   #7
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Alle kan glemme.
Det føles kanskje ekstra kjipt for deg som vet hvordan det er å være læreren som er glemt.

Gammel 14-10-08, 21:49   #8
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Huff, det var litt flaut, ja.
Jeg synes det er kjempevanskelig å holde styr på alle avtaler, møter og aktiviteter rundt unger og jobb, og innser at det er mer flaks enn planlegging som har gjort at vi ikke har gjort de store blemmene til nå.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-08, 21:50   #9
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sikkert ikke noen grei følelse, nei. Men sånt skjer. Ikke dvel ved det.

Gammel 14-10-08, 22:21   #10
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Huff, kjenner følelsen - den er ikke god! Jeg glemte foreldresamtale i barnehagen engang. *også lærer*

Gammel 14-10-08, 22:28   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Æsj, det er kjipt, men det skjer. Én gang er greit.

Kanskje en bitteliten oppmerksomhet hadde lettet samvittigheten din? Ikke at det er nødvendig, bare evt. for din egen del.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-08, 23:10   #12
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Så ekkelt! Jeg har glemt foreldresamtale i barnehagen en gang, og gremmes enda, tre år senere...
Men alle kan glemme en avtale - det har nok læreren forståelse for, selv om det sikkert var litt småirriterende der og da. Jeg (som også er lærer) har ihvertfall forståelse for at folk kan glemme. Vel og merke hvis det ikke er gjengangere som glemmer avtaler mer som en regel enn som et unntak...

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 01:20   #13
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Au da, men men slikt skjer den beste.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 06:57   #14
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Det kan skje alle Jeg har glemt en foreldresamtale en gang, det var kjempeflaut... Skammet meg i dagevis etterpå. Har hatt barn på skolen i snart ti år nå, så det er kanskje ikke så ille å ha glemt EN samtale - men likevel... Flaut, ja.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 07:26   #15
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Ikke morsomt, men det kan skje alle! Er også lærer og har også irritert meg tidligere men etter å selv ha fått barn er toleransegrensen mye høyere på sånt.

Har selv glemt gutten min sin første FN-dag i Bhg...med foreldrekaffe og maleutstilling. Kom heseblesende for å hente fem over fire og der stod han som den eneste uten foreldre....:snufs:

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 09:21   #16
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Det kan skje den beste!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:33.