|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Felles spill til 4-åring og 7-åringJeg kunne tenke meg å kjøpe et spill som felles julegave til et søskenpar på 4 og 7, men aner ikke hvilket. Noen med barn i samme alder som kan ha noen tips?
|
|
|
|
#2 |
|
trenger lading
|
Sv: Felles spill til 4-åring og 7-åringVi har et spill som heter Fang Apene, den liker alle tre barna mine
|
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Sv: Felles spill til 4-åring og 7-åring"Den forsvunne diamant" har Poden likt veldig godt fra han fylte fem, og det er ganske morsomt for voksne også, så det burde holde noen år oppover.
|
|
|
#5 |
|
Under cover
Sv: Felles spill til 4-åring og 7-åringTakk for alle tips!
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Felles spill til 4-åring og 7-åringSpøkelsestrappen er moro! Man setter små spøkelser på brikkene slik at alle blir like, og så blir de byttet litt fram og tilbake på igjennom spillet og da gjelder det å følge nøye med hvor din egen brikke er. Ungene syns selvsagt det er hysterisk morsomt når jeg tror jeg vinner og så viser det seg at det er en av deres brikker. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Felles spill til 4-åring og 7-åringDen forsvunnede diamanten har vært en stor hit her også i flere år, så det kan fenge både en 4-åring og en 7-åring, ja.
|
|
|
#8 |
|
nygift
|
Sv: Felles spill til 4-åring og 7-åringDen forsvunne diamant, stigespill, ludo, lego-spillet, splashy the whale.
|
|
|
|
#9 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: fra østlandet
![]() |
Sv: Felles spill til 4-åring og 7-åring"spøkelsestrappen" er en hit her i huset også, poden på 4 fikk ett spill som heter "politi og røver" til bursdagen sin, det var også en schlager |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Under cover
Sv: Felles spill til 4-åring og 7-åring
Godt å høre at Spøkelsestrappen slo an. Jeg har nemlig bestilt det som julegave til to søskenpar på 4 og 7 nå
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Felles spill til 4-åring og 7-åringI tillegg til de andre som er nevnt, funker det også bra med Junior-monopol og Noddy-spillet.
|
|
|
#12 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Felles spill til 4-åring og 7-åringJeg henger meg på tipset om Den Forsvunne Diamanten. Passer for alle aldre. Ellers er jo ludo en klassiker.
|
![]() |
|
|