|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Tips til oppbevaring av sentralstøvsugerslange?Har sentralstøvsuger men blir gal av slangen! Den ligger jo i veien konstant, og er jo mindre pen å se på da. Har kun plass til å henge den på veggen i kjelleren, mens det jo er i 1. etg den blir brukt mest. Noen som har gode tips? Har ingen vegg å henge opphenget på der, og lurer på om noen har ordnet eget skap e.l. Har tenkt litt på å sette ett underskap for kjøkken i gangen, men usikker på om man faktisk får slangen inn i ett skap med bredde 40 på en ok måte...
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Tips til oppbevaring av sentralstøvsugerslange?*abbonnere* |
![]() |
![]() |
#3 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til oppbevaring av sentralstøvsugerslange?Jeg har en plan for dette. Når jeg får tid skal jeg lage et skap for slangen, pent kledd inn i en ledig krok. Hvis det blir som jeg har tenkt blir det bortimot usynlig.
![]() |
#4 |
lykkelig
|
![]() Sv: Tips til oppbevaring av sentralstøvsugerslange?Min smarte mann var fornufig nok til å innse at hvis slangen ikke var svært tilgjengelig til enhver tid, ville den ikke bli brukt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Tips til oppbevaring av sentralstøvsugerslange?Jeg har hus på et plan og den henger derfor fint på veggen i vaskerommet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til oppbevaring av sentralstøvsugerslange?
Jo, men det er i kjelleren, og da blir det liksom litt mer tungvint.. Men Knertens tips var jo bra.. Tror kanskje vi kan ha plass til ett sånt skap i gangen.. Har lyst på et lavt skap som jeg kan ha litt nips oppå men evt. kjøkken høyskap går jo... Må hjem og måle!!
![]() |
#7 |
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til oppbevaring av sentralstøvsugerslange?Noen må snart finne opp en slange som kan brettes sammen.
![]() |
#8 |
X First Lady
![]() Sv: Tips til oppbevaring av sentralstøvsugerslange?Vi har tre slanger. 1 på hvert plan. I sokkelen henger den i klesboden. På hovedplanet henger den inne i garderoben (Vi har innebygd garderobe i entreen) I loftsetg ligger den i et kleskott. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Tips til oppbevaring av sentralstøvsugerslange?Vår slange ligger kveilet sammen i en blå kasse fra Ikea i bunnen av garderobeskapet i gangen. Passer akkurat inn i en 40cm.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Tips til oppbevaring av sentralstøvsugerslange?(Jeg er glad for at jeg ikke har sentralstøvsuger lenger....) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Etylbarbital
![]() Sv: Tips til oppbevaring av sentralstøvsugerslange?Vår henger pent og pyntelig på en krok høyt oppe på veggen inne på det tekniske rommet i 1. etasje. Enkelt og greit og veldig lett tilgjengelig.
![]() |
#13 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Tips til oppbevaring av sentralstøvsugerslange?Vi stapper den inn i garderobeskapet i gangen. Ikke en ideel løsning, men den beste til nå. Men jeg skal innrømme at den ofte ligger utover gulvet som ei skikkelig snublefelle.
![]() |
#14 |
er her
|
![]() Sv: Tips til oppbevaring av sentralstøvsugerslange?Den ligger da til pynt på stuegulvet.
![]() |
Emneord |
sentralstøvsuger |
|
|