Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Har du dampvasker?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-08, 14:11   #1
Left
Passiv

Standard

Har du dampvasker?

Jeg øsnker meg veldig en sånn. Hvilken er best?

Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 14:20   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: Har du dampvasker?

Ser at TV-Shop har en, men kjenner jeg er litt skeptisk til akkurat det.
Den var jo latterlig billig - enda en grunn til å være skeptisk antakelig
Noen som har den?

Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 14:24   #3
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Bilde 11.jpg (15,6 KB, 58 visninger)

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 14:45   #4
Left
Passiv

Standard

Iiiiiik - og jeg som eeeegentlig er ei sjuske

Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 19:15   #5
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg ønsker meg dampvasker. Men kunne godt tenke meg å høre fra noen som har først.
Så jeg henger meg på i tråden din hvis det er greit.

Gammel 16-10-08, 19:19   #6
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har, men den blir veldig lite brukt. Har hatt den i mange år og husker ikke hva slags merke det er. Tror ikke det er veldig forskjell fra merke til merke.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 19:32   #7
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er en tråd om det her: http://www.foreldreportalen.no/forum...ighlight=shark

Gammel 16-10-08, 20:08   #8
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Stefaren min kjøpte en fra tvins som jeg har fått arve fordi den ikke var særlig smart på parkett ( ). Grei nok den; jeg har flisegulv i gang, stue og kjøkken i tillegg til bad og synes de virker reinere etter en omgang med dampvaskeren enn etter vanlig vask. Men den brukes ikke ofte, da. Vanskelig å vurdere hvor god den er siden jeg ikke har sammenligningsgrunnlag.

Her er den jeg har.

Gammel 16-10-08, 20:11   #9
Left
Passiv

Standard

Jeg ønsker meg en som også har sånt munnstykke til å vaske fuger mm. med.
Har sendt en melding til Georgine i den andre tråden - for å høre om hun fortsatt er fornøyd. Er hun det, kjøper jeg nok en fra TV-Shop

Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 20:12   #10
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Jeg har, men den blir veldig lite brukt. Har hatt den i mange år og husker ikke hva slags merke det er. Tror ikke det er veldig forskjell fra merke til merke.

Kanskje du kan selge den til meg da evt. ?

Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 20:20   #11
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte en Kärcher (eller hva de heter) fordi jeg ikke ville kjøpe fra TV shop. Det var ikke et så smart valg. Kjøpte en til 250 kroner på Clahs Ohlsson til å ha hos moren min. Den fungerte litt som en vannkoker, men selv om den tok litt tid foretrakk jeg faktisk den.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 20:36   #12
Left
Passiv

Standard

Sjekket på Clas Ohlson, og de hadde en til snaut tusenlappen, og den var i følge min bror som jobber der helt ok. Da spørs det nok om det blir en sånn etterhvert. Kunne brukes til masse forskjellig - møbler, vinduer, gulv osv.

Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 20:54   #13
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har denne: http://www.karcher.no/no/Products/Pr...e/15122010.htm

Jeg skal ikke skryte av å ha brukt den så veldig mye, men du store allpakka så fine fugene på badegulvet blir!
Mener den ble kjøpt i fjor sommer på Europris til litt over tusenlappen.

Gammel 16-10-08, 21:02   #14
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Kanskje du kan selge den til meg da evt. ?

Hehe. Jeg drar den frem et til to ganger i året for å rense fugene på badet, gjøre toalettet skikkelig rent, gjøre ren gulvtepper, fjerne skitt som er vanskelig å få tak på. Og for å rense bilsetene. Så den burde nok hentes frem fra kottet snart.

Min var dyr, tror jeg betalte mellom 3-4000 kroner for den da jeg kjøpte den.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:38.