|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Har du dampvasker?Jeg øsnker meg veldig en sånn. Hvilken er best? |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du dampvasker?Ser at TV-Shop har en, men kjenner jeg er litt skeptisk til akkurat det. |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du dampvasker?Iiiiiik - og jeg som eeeegentlig er ei sjuske |
![]() |
![]() |
#6 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du dampvasker?Jeg har, men den blir veldig lite brukt. Har hatt den i mange år og husker ikke hva slags merke det er. Tror ikke det er veldig forskjell fra merke til merke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du dampvasker?Er en tråd om det her: http://www.foreldreportalen.no/forum...ighlight=shark
![]() |
#8 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du dampvasker?Stefaren min kjøpte en fra tvins som jeg har fått arve fordi den ikke var særlig smart på parkett (
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du dampvasker?Jeg ønsker meg en som også har sånt munnstykke til å vaske fuger mm. med. |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du dampvasker?
Kanskje du kan selge den til meg da evt. ? |
![]() |
![]() |
#11 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du dampvasker?Jeg kjøpte en Kärcher (eller hva de heter) fordi jeg ikke ville kjøpe fra TV shop. Det var ikke et så smart valg. Kjøpte en til 250 kroner på Clahs Ohlsson til å ha hos moren min. Den fungerte litt som en vannkoker, men selv om den tok litt tid foretrakk jeg faktisk den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du dampvasker?Sjekket på Clas Ohlson, og de hadde en til snaut tusenlappen, og den var i følge min bror som jobber der helt ok. Da spørs det nok om det blir en sånn etterhvert. Kunne brukes til masse forskjellig - møbler, vinduer, gulv osv. |
![]() |
![]() |
#13 |
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du dampvasker?Jeg har denne: http://www.karcher.no/no/Products/Pr...e/15122010.htm
![]() |
#14 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du dampvasker?
Hehe. Jeg drar den frem et til to ganger i året for å rense fugene på badet, gjøre toalettet skikkelig rent, gjøre ren gulvtepper, fjerne skitt som er vanskelig å få tak på. Og for å rense bilsetene. Så den burde nok hentes frem fra kottet snart. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|