Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Nei - jeg er ikke gravid!!!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-06, 21:42   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei - jeg er ikke gravid!!!

Jeg startet i ny jobb 1.september, og nå har 3 personer lurt på om jeg er gravid - Første gang var det en dame med taleproblemer jeg hadde på inntakssamtale: Hun begynnte og nikke mot meg og dumme meg tenkte: Åååå, hun synes sikkert at jeg har fin genser...Før hun fikk fram spørsmålet om jeg var gravid...
Nestemann ble fryktelig flau da han spurte. Da tredjemann spurte (en jeg møter på hver dag) måtte jeg bare svare: Nei, jeg er bare feit!!!

Men så feit er jeg ikke altså!....Litt gladtjukk bare!

Gammel 22-11-06, 21:57   #2
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nei - jeg er ikke gravid!!!

Uff, ikke noe moro!! At folk tør spørre om sånt!

Gammel 22-11-06, 21:57   #3
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Er det mulig da!!
Har fått spørsmålet jeg og, men svarer at den maven bare er full av sjokolade og god mat. Da blir de litt lange i maska.

Gammel 22-11-06, 22:07   #4
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Huff! Det kan ikke være mye moro. Jeg tør ikke å spørre om sånt før de er i 8. måned eller noe sånt, tenker jeg. Har ikke lyst til å begå en sånn blemme.

Ryli er ikke aktiv  
Gammel 22-11-06, 22:09   #5
Dragonfly
Passiv

Standard

Nå kom jeg på reklamen jeg . Ser det er ting på gang her , gravid ?

Opplevde det på min forrige arbeidsplass selv før jeg ventet mitt andre barn . Utrolig pinlig for du føler jo at du har lagt på deg eller noe .

Gammel 22-11-06, 22:19   #6
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er faktisk fryktelig frekt å spørre om sånt!
Finn på en herlig og småfrekk kommentar i retur. F.eks "Nei, vi liker bare analsex - blir dårlig med barn av det"

Gammel 22-11-06, 22:25   #7
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Hvor: Oslo
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så frekke de er!

Bequita er ikke aktiv  
Gammel 22-11-06, 22:29   #8
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Finn på en herlig og småfrekk kommentar i retur. F.eks "Nei, vi liker bare analsex - blir dårlig med barn av det"

Ja! Den må jeg bare bruke en gang!

Jeg blir også til stadighet spurt om vi ikke skal ha flere snart. Tenk om vi faktisk prøvde for harde livet og ikke fikk det til? Det er en ganske personlig ting å drive å mase om!

Bequita er ikke aktiv  
Gammel 22-11-06, 22:33   #9
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Alt folk for seg til å spørre om.

Tinka er ikke aktiv  
Gammel 22-11-06, 22:37   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Men så feit er jeg ikke altså!....Litt gladtjukk bare!

Det bildet jeg ahr sett av deg kvalifiserer ikke til minitjukk en gang

Jeg er gladtjukk håper på å bli litt mindre tjukk og enda mere glad etter hvert

Jeg skjønner ikke hvordan folk tørr spørre om slikt hvis de ikke er helt sikker jeg.

Gammel 22-11-06, 22:43   #11
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er sjokkert!
Vel har jeg blitt spurt selv en gang, men hun som spurte er kjent for å totalt mangle sosiale antenner!

Hønni er ikke aktiv  
Gammel 22-11-06, 22:59   #12
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Frekt! Skjønner ikke hva folk tenker på når de tillater seg å spørre om det?

Molly er ikke aktiv  
Gammel 22-11-06, 23:13   #13
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Skikkelig ufint å spørre om sånn.

Gammel 22-11-06, 23:18   #14
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal være rimelig 1000% sikker før jeg spør noen om det!!!

Gammel 23-11-06, 00:56   #15
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Huff! Det kan ikke være mye moro. Jeg tør ikke å spørre om sånt før de er i 8. måned eller noe sånt, tenker jeg. Har ikke lyst til å begå en sånn blemme.

Broren min skulle ikke gå i den fella og da jeg ringte og fortalte at lille E var født sa han bare: "jeg visste ikke at du var gravid en gang".
Vi var i bursdagsselskap der 15 februar og lille E er født 21 mars.
Da hadde jeg spydd i 8 1/2 måned og vært så gravid som det går an!

gullet er ikke aktiv  
Gammel 23-11-06, 09:22   #16
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vel, de skal ha til sitt forsvar at de sosialt sett er litt antenneløs!Da jeg var gravid med prinsen (og jobbet en annen plass) var jeg i uke 23 da noen spurte om jeg var gravid - og da var jeg mer rund i formene enn jeg er nå altså!Kirsebær: takk - minitykk er jeg nok iallefall..."go'rund" kanskje?...

Gammel 23-11-06, 09:30   #17
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Makan til frekkhet !

Gammel 23-11-06, 09:39   #18
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ble også spurt om dette før jeg ble gravid. Kommer aldri til å tilgi kjerringa som spurte

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Gammel 24-11-06, 08:32   #19
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg spør aldri om noen er gravide, selv ikke gode venninner.
Men de forteller det gjerne før magen vokser da.

Ei venninne av meg gikk i baret der.
Hun møtte en barndomsvenninne som hun viste var gravid.
Så det naturlige spørsmålet var jo:
"Når har du termin?"

Men spørsmålet var jo kanskje ikke like naturlig når damen stod med ungen på armen og vogna foran seg........

Gammel 24-11-06, 08:50   #20
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Men spørsmålet var jo kanskje ikke like naturlig når damen stod med ungen på armen og vogna foran seg........

Ryli er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:40.