|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() TexburgerVi var forferdelig slitne i dag, ingen ville lage mat og vi hadde en sjelden lyst på skikkelig junk, Peppes var ikke nok. Så jeg sendte samboer ned på Texburger langs motorveien ved Vækerø. Denne bua har jo vært en institusjon når det gjelder gatekjøkkenmat siden jeg var liten. Men jeg har ikke spist burger derfra på 10 år. Er det noen som har vært der nylig, og kan forsikre meg om at den er like god som i gamle dager? Jeg merker jeg har vann i munnen, og gleder meg som ett barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: TexburgerI gamle dager var den saftig, godt krydret, perfekt stekt og ganske grisete. Vet ikke om jeg likte :grøss: Men er det mislykka så overlever vi det også. Dette blir sikkert ikke gjentatt før om noen år uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
En som trener
|
![]() Sv: TexburgerJeg har aldri spist der, men jeg husker en samtale for noen uker siden hvor flere lovpriste texburger. Norges beste burger, mener mannen min. Jeg tror jeg har lyst til å teste det en gang snart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TexburgerIkke smakt den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: TexburgerJeg har heller ikke smakt den, men har hørt de gode ryktene i mange år.
![]() |
#9 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Texburger
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: TexburgerEh nei, dette var skuffende. Jeg tror de må ha glemt å krydre burgerne våre (ihvertfall min). Det var ikke antydning til den deilige grillkryddersmaken som jeg ventet på. Dressingen er klissete og god som jeg husket, og burgeren saftig, men uten krydderier ble det bare vomfyll. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: TexburgerSpiste den for kanskje ett år siden og jeg syns den var like god. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
superbruker
|
![]() Sv: TexburgerVi kjøpte texburger i bursdagsgave til mannens bror en gang. Det sier vel noe om hvor godt han syns det er. Det hender en sjelden gang, kanskje 1 gang i året at vi kjøper burger der. Mannen er nesten like begeistret for den burgeren som broren sin men jeg kan styre min lyst for å si det sånn.
![]() |
#16 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: TexburgerDen er nokså lik visstnok Koma. Det er bare din/vår smak som har endret seg. Det som vi syntes var masse kryddersmak for 10 år siden er jo bare hint i dag.
![]() |
![]() |
#17 |
superbruker
|
Da lurer jeg på hva mellomstepropell ender opp med å spise når hun blir stor. Hun spiser chili og andre sterke ting med største selvfølgelighet og elsker det.
![]() |
#18 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: TexburgerAh! Der kom jeg på hva som var min pica da jeg gikk med Småen. Texburger. Og soft-is.
![]() |
#19 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: TexburgerJeg synes ikke den er noen høydare lenger. Jeg vil helst ha burger fra Sofus, men det har de bare i Tønsberg, og det er jo litt langt.
![]() |
#20 |
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|