|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som striper håret jevnlig ...De siste årene: en gang i året |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Dere som striper håret jevnlig ...Hver 8.uke . |
![]() |
![]() |
#8 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Dere som striper håret jevnlig ...
Tar dere hettestriper eller foliestriper?
![]() |
#10 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Dere som striper håret jevnlig ...Tar ettervekst hver 5. uke og stort sett så blir det noen foliestriper også da.
![]() |
#11 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Dere som striper håret jevnlig ...
Oj så flink du er. Jeg er både litt lat og syntes også at frisørbesøkene blir såpass dyre at det blir nok ikke oftere enn hver 3 mnd. Men jeg burde nok ha gjort det litt oftere skulle forfengeligheten ha talt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Dere som striper håret jevnlig ...Jeg fornyer 2 ganger i året. Det er ikke veldig pent de siste 2 månedene før neste runde, men det lever jeg greit med.
![]() |
#13 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Dere som striper håret jevnlig ...Jeg tar av og til med hette og av og til med folie. For en stund siden hadde håret blitt så lyst at jeg følte behov for å stripe etterveksten en gang i måneden, det er for mye syns jeg, og jeg ønsket heller ikke å ha det så blondt. (Kom ut for en frisør som tok for mye...) Da farget jeg inn noen litt mørkere striper, så nå er hårfargen mer "min egen" igjen. Da holder det å ta toppen etter ca. 2,5-3 måneder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som striper håret jevnlig ...Jeg prøver å kommer meg til frisøren annenhver måned, nå har jeg ikke være på hele 3 måneder, men skal bestille ny time imorgen. Jeg tar med hette. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|