|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Textrovert
|
![]() Hvor får man kjøpt spesialtilpassede persienner?Vi har en litt ukurant størrelse på baderomsvinduet vårt, og trenger persienner. Vi så på en persienne hvor det sto at vi kunne kutte den med persiennesaks og file kantene med baufil, men vi foretrekker å få dette gjort av "profesjonelle".
![]() |
#2 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Hvor får man kjøpt spesialtilpassede persienner?Jeg ville tatt kontakt med en Kirsch-forhandler. http://www.kirsch.no/
![]() |
#3 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvor får man kjøpt spesialtilpassede persienner?Ah, takker. De har en drøss med forhandlere like ved oss, ser jeg, så da ordner det seg nok.
![]() |
#4 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor får man kjøpt spesialtilpassede persienner?Jeg mener og tror at Princessbutikkene leverer persienner på mål. Ikke er det særlig dyrt, heller.
![]() |
#5 |
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor får man kjøpt spesialtilpassede persienner?Du, jeg tror det skal være ganske greit å fixe det selv altså! Kjøpe persienner på Ikea blir nok MYE billigere?
![]() |
#6 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvor får man kjøpt spesialtilpassede persienner?
Nah, mannen er ganske handy av seg, men han ville ikke begynne med persiennesaks og baufil, sa han. Da betaler vi heller litt ekstra.
![]() |
#8 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor får man kjøpt spesialtilpassede persienner?
Jeg har fått bekreftet at Princess klipper til sine persienner for deg for en billig penge.
![]() |
#9 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor får man kjøpt spesialtilpassede persienner?jeg leste av en eller annen grunn: spesialtilpassede personer. Skulle gjerne hatt noen tips om det og.
![]() |
#10 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
![]() |
![]() Sv: Hvor får man kjøpt spesialtilpassede persienner?Vi har spesialtilpassede persienner fra Royal |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Rykende fersk
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes
![]() |
![]() Sv: Hvor får man kjøpt spesialtilpassede persienner?Jeg har også kjøpt etter mål på Princess. Helt grei pris.
![]() |
#14 |
blant fjord og fossevell
|
![]() Sv: Hvor får man kjøpt spesialtilpassede persienner?Jeg fikk hjelp til å kappe topp og bunn med vinkelsliper, og klippet lamellene selv. Billig og greit. Kjøpte persiennene på ikea, nå passer de supert inne i karmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Ad astra
|
![]() Sv: Hvor får man kjøpt spesialtilpassede persienner?Hadde samme problem på våre bad, og fant ut at Skeidar fikset slikt....
![]() |
#16 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor får man kjøpt spesialtilpassede persienner?Kirsch har alt....
![]() |
|
|