|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#5 |
Tatt på
|
![]() Sv: Soveskinn for voksne? (Altså ekstra langt)Vi fikk noe som kan ligne på lammeskinn for voksne av svigers da vi bodde i en iskald leilighet for noen år siden. Store, rektangulære, hvite skinn og de varmet bra. Hvor de hadde fått tak i de aner jeg ikke.
![]() |
#7 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Soveskinn for voksne? (Altså ekstra langt)Nøstebarn har. Trur eg. Skal sjekke.
![]() |
#8 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
![]() Sv: Soveskinn for voksne? (Altså ekstra langt)Nøstebarn har helseskinn som er 75*125. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Soveskinn for voksne? (Altså ekstra langt)Jaria sa det eg skulle seie etter å ha sjekka nostebarn.no
![]() |
#10 |
Vaklende
|
![]() Sv: Soveskinn for voksne? (Altså ekstra langt)Tusen takk, Jaria og Bergensis. Det var fint skinn, jeg hadde sett på Nøstebarn uten å finne det selv. Litt dyrt, da, så jeg får høre med min frysende mor hva hun foretrekker. Bauche sitt forslag om buntmaker var heller ikke så dumt, feks kan man visst få slike: |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Soveskinn for voksne? (Altså ekstra langt)Roar pelsindustri har garvet skinnene mine. De gjør ihvertfall bra jobb. Har skinn i alle sengene, deilig å pakke rundt kalde føtter om vinteren.
![]() |
#13 |
Vaklende
|
![]() Sv: Soveskinn for voksne? (Altså ekstra langt)Det er et kjempegodt forslag, men moderen har en sånn superdyr overmadrass som former seg etter kroppen, jeg husker ikke hva den heter akkurat nå, men ihvertfall. Det er nok lettere å lure henne til å bruke skinnfell. (Hun fryser sånn, men har ikke troen på at noe kan hjelpe.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Soveskinn for voksne? (Altså ekstra langt)Kanskje laken i ull kan lures på den fine overmadrassen? (Tempur?) Bartek f.eks. Er vel et typisk ulltur-produkt (homeparties etc.)?
![]() |
#16 |
intro
|
![]() Sv: Soveskinn for voksne? (Altså ekstra langt)Foreldrene mine kjøpte soveskinn til Lillebror. Kort tid etter påstod pappa at han hadde sett soveskinn til meg på Obs, altså i voksen-størrelse (sikkert til å legge foran peisen).
![]() |
![]() |
#17 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Soveskinn for voksne? (Altså ekstra langt)
Åpenbart fra grønn sau. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|