|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Trøtt
|
![]() Bag-in-box vinanbefaling?Jeg skal kjøpe en bag-in-box med rødvin. Det skal være ett glass en gang i blandt i sofaen-vinen min, så den må være b-i-b pga oppbevaring.
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bag-in-box vinanbefaling?Palacio de la vega er favoritten i flaskeformat når det gjelder 100-kroners-viner. Den kommer også i papp (350). Argento Malbec kommer også i pappformat (ca. 325) og kan anbefales (i hvert fall flaskeversjonen). (Det er generelt billigviner og "billig"viner som tappes på papp.)
![]() |
#4 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bag-in-box vinanbefaling?Gato Negro
![]() |
#5 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Bag-in-box vinanbefaling?Masi og Christer Berens en god b i b. Ikke mye garvesyre i den heller.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Bag-in-box vinanbefaling?Ken Creek. Sist redigert av Frantzen : 24-10-08 kl 22:49. |
![]() |
![]() |
#8 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Bag-in-box vinanbefaling?Doppio Passo. :savner rødvin:
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bag-in-box vinanbefaling?Fenocchio Barbera d'Alba kommer i BIB. Denne har vi i kjøleskapet som husvin når vi bare skal ha et glass innimellom. Bør serveres lett avkjølt, og passer supert til retter av svin, kylling og kremede pastaretter for eksempel. Barbera er en drue med saftig og frisk frukt, samtidig som den har bra med syre, noe som gjør at den egner seg godt som følge til mat. Er ferskvare, så kjøp så fersk årgang som mulig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|