Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hjelp til babygave?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-08, 17:42   #1
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hjelp til babygave?

Jeg trenger hjelp til å finne superfin presang til min venninnes nyfødte babygutt. Det er så lenge siden jeg hadde småbarn selv at jeg ikke finnes orientert lenger, men jeg husker at jeg for et par år siden fikk hjelp til å kjøpe noen superkule klær til et par guttebabyer. Det var bodyer i jordfarger med morsomt trykk på (jeg husker ikke helt hva, men tror det var "Schools out" eller noe lignende). De ble levert i fancy "design"-pose, og jeg tror bestemt at de ble kjøpt på Grünerløkka. Er det noen som vet hva jeg mener eller har andre forslag?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:13.