|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hvor lenge skulle du la våte håndklær ligge i vaskemaskinen?Med tanke på vaskemaskinens og hånklærnes beste? Vi satte på maskinen på hytten og så glemte både jeg og mannen å tømme den før vi dro hjem. Vi har egentlig ikke noen planer om å dra dit på minst to uker, men det går an å kjøre dit for utenfor køtider så tar det drøyt 30 minutter. Det er bare så kjedelig og vi har egentlig ikke tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lenge skulle du la våte hånklær ligge i vaskemaskinen?Våte håndklær mygler vel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lenge skulle du la våte hånklær ligge i vaskemaskinen?Håndklærne tror jeg du kan kaste, stinker død og fordervelse etter noen dager i maskinen. :erfaren: |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lenge skulle du la våte hånklær ligge i vaskemaskinen?Max et par dager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lenge skulle du la våte hånklær ligge i vaskemaskinen?Hadde nok tatt turen tilbake ganske fort, da håndklærne vil bli ødlagt om ikke. Jeg lar ikke klær ligge i maskin så sant jeg ikke står på farten ut i det maskina er ferdig jeg da.
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Hvor lenge skulle du la våte hånklær ligge i vaskemaskinen?Dere svarer helt feil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Hvor lenge skulle du la våte hånklær ligge i vaskemaskinen?Du får ut lukta etter to dager altså, men de må vaskes igjen med det samme for at du skal få det til. Ha gjerne litt eddik sammen med dem når du vasker dem.
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Hvor lenge skulle du la våte hånklær ligge i vaskemaskinen?Da får jeg ta dem med hjem og vaske dem hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvor lenge skulle du la våte hånklær ligge i vaskemaskinen?To dager kan gå bra. :erfaren:
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Hvor lenge skulle du la våte hånklær ligge i vaskemaskinen?
![]() |
#15 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvor lenge skulle du la våte hånklær ligge i vaskemaskinen?Jeg kan jo fortelle en liten historie fra jeg var atskillig ferskere i klesvask-faget enn jeg er nå. Da min eldste sønn var et par år gammel, hadde jeg glemt å ta ut en vask av maskinen før vi reiste bort i helgen. "Her lukter det geitekilling!" sa han, da vi åpnet den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvor lenge skulle du la våte hånklær ligge i vaskemaskinen?Ja, lukten av gammel vaskemaskin er ikke mye ulik den stramme lukten av geit.
![]() |
|
|