|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() Fin bok om London?Min eldste sønn på 22 er veldig glad i London, og har vel etterhvert vært der opp mot 20 ganger. (Han har dratt dit to helger på rad et par ganger...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fin bok om London?Hva med Tor Åge Bringsværds Londonbok?
![]() |
![]() |
#4 |
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Fin bok om London?Ja, jeg har lest den en gang, den er søt og annerledes.
![]() |
![]() |
#6 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Fin bok om London?Hvis han er historieinteressert er den til Richard Hermann fin. Mine drømmers by, eller noe sånt.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
flisespikker
|
![]() Sv: Fin bok om London?Jeg skulle også til å foreslå Richard Herrmann-boken.
![]() |
#8 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Fin bok om London?Veldig fin bok, og full av action. Branner og henrettelser og pest og sånn.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Fin bok om London?Mr. Beck's Underground Map en en av de definitive Londonbøkene. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|