|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren nok
|
![]() Noen som vil verves i Bokklubben?
![]() Bokklubben Nye Bøker - bøkene folk snakker om Norges største bokklubb som klarer å kombinere et høyt kvalitetsnivå med enestående salgstall. Her er bøkene som blir lest, bejublet og snakket om. Den norske Bokklubben - alle tiders leseoppleveser Dette er Norges eldste bokklubb, opprettet i 1961, og den eneste klubben for gjenutgivelser her til lands. Store leseopplevelser og kvalitetslitteratur i praktutgaver til fast lavpris. Bokklubben Kunnskap og Kultur - tar deg en tanke videre Bokklubben Kunnskap og Kultur tar vår tids individualitet og allsidighet på alvor og tilbyr både gode faktabøker, litterære høydepunkter og kvalitetsunderholdning. Bokklubbens Barn - lesing gir forsprang Norges eldste barnebokklubb. Her får barna tilbud om gode leseopplevelser, med klassikere, nye norske og oversatte titler, faktabøker, lekebøker og oppslagsverk i skjønn forening. Bokklubben Ungdom - De beste ungdomsbøkene Bokklubben Ungdom er unik i sitt slag og tilbyr bøker til lesere som har vokst fra barnebøkene og som er ute etter ungdomsbøker som gir leselyst. Bokklubben Krim og Spenning - aldri en kjedelig bok Norges klart største krimbokklubb, og det naturlige valget or alle krimlesere i landet. Garantert spennende leseopplevelser! Bokklubben Mat- og Vinglede - med appetitt på livet! Klubben for deg som er interessert i mat- og vinlitteratur. Bokklubben Historie For deg som ønsker å forstå samtiden og vet at det gjør man best ved å kjenne de historiske linjene. Bokklubben Lydbøker - les med ørene Lydbøker gjør den gode litteraturen mer tilgjengelig, for med boka på øret har du mulighet til å "lese" når det passer best - om det er på badet eller i bilen. Bokklubben Barnas Lydbøker - lydbokklubb for barn Dette er barnas kvalitetsklubb for lydbøker og film. Barn som like å lese, får enda bedre tilgang på gode historier når dere har lydbøker på barnerommet eller i bilen. Bokklubben Lyrikk - Få ord - store opplevelser Norges eneste bokklubb for lyrikkinteresserte. Bokklubben Kunst og Interiør - med rom for inspirasjon Norges eneste bokklubb for hus og hage, arkitektur, design og kunst. Bokklubben Villmarksliv - på sporet av det gode liv Norges største bokklubbe for friluftsfolk, sportsfiskere og jegere. Bokklubben Jobb og Ledelse - faglig påfyll med inspirasjon Som medlem vil du alltid være oppdatert på nyheter innen ledelse, personlig utvikling og praktiske håndbøker. Bokklubben Kursiv - skeive bøker - rett hjem! Bokklubben Kursiv er en internettbokklubb med hovedfokus på skeive bøker. Det betyr først og fremst bøker med homofil tematikk.
![]() |
#2 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som vil verves i Bokklubben?Hva får man om man blir vervet? får man samme gavekort på 750kr da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Noen som vil verves i Bokklubben?
Hm, si det. Det vil jeg tro?
![]() |
#4 |
Øyboer
![]() Sv: Noen som vil verves i Bokklubben?Jeg så nemlig på det en dag og.. for det er 1 år siden jeg meldte meg inn sist. Så jeg har planer om å melde meg ut snart. Og da er jeg åpen for noen nye |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Øyboer
![]() Sv: Noen som vil verves i Bokklubben?Gavekortene er geniale.. masse gode pedagogikk bøker der inne. Og barnebøker |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Noen som vil verves i Bokklubben?Fikk svar fra Bokklubben at de som verves får "velkomstpakke".
![]() |
#9 |
Øyboer
![]() Sv: Noen som vil verves i Bokklubben?Da er det nok ikke så interessant for jeg ønsker å velge helt andre bøker enn de som er i den listen for velkomstbøker |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|