Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Er det upopulært å åpne gamle tråder?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-08, 21:45   #1
canto
Dramaking

canto sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
canto er litt kulcanto er litt kul
Standard

Er det upopulært å åpne gamle tråder?

Er det upopulært å åpne gamle tråder? Altså svare på en tråd som f.eks er et år gammel? Bør man ev. lage en ny tråd?

Sist redigert av canto : 02-11-08 kl 01:36.
canto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 21:48   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det upopulært å åpne gamnle tråder?

Jeg synes det virker som det kommer litt ann på hva tråden er om...... Men egentlig vet jeg ikke.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 21:49   #3
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

aner ikke, men for å svare for meg selv som er en ny bruker her inne da. Så legger jeg inn innlegg feks å da uten å sjekke om det har liggi ute her før...så det kan hende at det blir å gjenta seg selv på en måte. Men er man ny så er man ny

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 21:51   #4
Albertine
Passiv

Standard

Det aller verste er å svare på en poll og ikke skrive noe i tråden. Da vil tråden komme opp på lista over uleste innlegg, uten at noe nytt har kommet til. DET er irriterende.

Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 21:52   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det Albertine sa.

Ikke bare svare på poll i gammel tråd.

Gammel 01-11-08, 21:53   #6
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Ikke prøv deg på å dra opp juletråder utenom sesongen ihvertfall

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 22:06   #7
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg har hatt en tråd om akkurat dette.
Er enig med Albertine.

Det kan være gøy med gamle tråder så lenge man skriver noe interessant i dem og ikke bare signerer eller svarer i poll.

Gammel 01-11-08, 22:07   #8
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Ikke prøv deg på å dra opp juletråder utenom sesongen ihvertfall

Jeg har inntrykk av at julesesongen er ganske vid her inne på FP.

Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 22:08   #9
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Jeg har inntrykk av at julesesongen er ganske vid her inne på FP.

Fikk ikke jeg inntrykk av da jeg svarte i en gammel juletråd ihvertfall.

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 22:08   #10
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det upopulært å åpne gamle tråder?

Det er kanskje ikke så mye vits å dra fram masse pensjonerte tråder hvis du bare vil si "jeg liker også poteter" eller "". Men om du har nye innspill og meninger, synes jeg ikke du skal la deg stoppe av datostempling. Det er mange herlige tråder her som tåler å bli hentet fram igjen og igjen. Sjekk emneskyen og "klassiker" for eksempel.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 22:15   #11
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

*føler seg truffet*

Jeg dro opp en to år gammel tråd i dag. Fant den da jeg googlet 'kalendergaver', syntes den var bra og like aktuell, sesongen tatt i betraktning. Slike tråder synes jeg det er greit å dra opp.

Gammel 01-11-08, 22:24   #12
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes det er litt festlig jeg.
Men enig i den pollgreia.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 22:26   #13
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja den pollgreia er teit.....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 22:28   #14
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det Albertine sa. Og så er jeg enig med søster.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 22:31   #15
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dessuten kan man jo slette abonnement på en tråd - særlig de med poll - så popper de ikke opp hele tiden.

Ine: det komiske den gang var vel at folk ikke så på dato og år før de svarte, og da blir/ble ting litt komisk.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 23:09   #16
canto
Dramaking

canto sin avatar

canto er litt kulcanto er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Det er kanskje ikke så mye vits å dra fram masse pensjonerte tråder hvis du bare vil si "jeg liker også poteter" eller "". Men om du har nye innspill og meninger, synes jeg ikke du skal la deg stoppe av datostempling. Det er mange herlige tråder her som tåler å bli hentet fram igjen og igjen. Sjekk emneskyen og "klassiker" for eksempel.

Høres veldig fornuftig ut!

canto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 23:18   #17
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

De som lager poll bør sette utløpsdato på den.

Gammel 01-11-08, 23:20   #18
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av canto, her.

Er det upopulært å åpne gamnle tråder? Altså svare på en tråd som f.eks er et år gammel? Bør man ev. lage en ny tråd?

Hvis man gjør det så risikerer man å få svar ala: "Dette har vi hatt en masse tråder om tidligere." Til lags at alle kan ingen gjera etc.

Gammel 01-11-08, 23:21   #19
Aiza
Går videre

Aiza sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Det aller verste er å svare på en poll og ikke skrive noe i tråden. Da vil tråden komme opp på lista over uleste innlegg, uten at noe nytt har kommet til. DET er irriterende.

Som ny selv så var jeg ikke klar over dette. Jeg har svart på ett par poll, men ikke kommentert, klarer ikke å venne meg til tanken å skulle lufte mine meninger dersom jeg ikke har noe fornuftig å tillegge. (i diskusjoner blir det jo annerledes). Mener ikke noe negativt med dette, jeg har bare vært på for mange møter sammen med "møteplagere" så det sitter litt langt inne.

Gammel 01-11-08, 23:29   #20
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis det som postes for eksempel er relevant, interessant eller morsomt er det fint (enten tråden er gammel eller ny), men jeg lover å rødprikke de som poster f.eks bare «Nei» i en «Har du prøvd narkotika»-tråd eller lignede som jeg abonnerer på, dersom det ikke har vært aktivitet i tråden på lengre tid. (Hva «lengre tid» er vil variere med humøret mitt). Det er greit å svare på en poll; at de dukker opp hver gang noen stemmer anser jeg som en teknisk mangel ved forumet (men ikke post et innlegg der det bare står «Jeg liker poteter best» samtidig som det stemmes, da gjelder rødprikkregelen over).

Ben "insert something funny or interesting" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:17.