|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Dramaking
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() |
![]() Er det upopulært å åpne gamle tråder?Er det upopulært å åpne gamle tråder? Sist redigert av canto : 02-11-08 kl 01:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det upopulært å åpne gamnle tråder?Jeg synes det virker som det kommer litt ann på hva tråden er om...... Men egentlig vet jeg ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det upopulært å åpne gamnle tråder?aner ikke, men for å svare for meg selv som er en ny bruker her inne da. Så legger jeg inn innlegg feks å da uten å sjekke om det har liggi ute her før...så det kan hende at det blir å gjenta seg selv på en måte. Men er man ny så er man ny
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Er det upopulært å åpne gamnle tråder?Det aller verste er å svare på en poll og ikke skrive noe i tråden. Da vil tråden komme opp på lista over uleste innlegg, uten at noe nytt har kommet til. DET er irriterende. |
![]() |
![]() |
#7 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Er det upopulært å åpne gamnle tråder?Jeg har hatt en tråd om akkurat dette.
![]() |
#10 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det upopulært å åpne gamle tråder?Det er kanskje ikke så mye vits å dra fram masse pensjonerte tråder hvis du bare vil si "jeg liker også poteter" eller "
![]() |
#11 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det upopulært å åpne gamle tråder?*føler seg truffet*
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Er det upopulært å åpne gamle tråder?Ja den pollgreia er teit..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Er det upopulært å åpne gamle tråder?Dessuten kan man jo slette abonnement på en tråd - særlig de med poll - så popper de ikke opp hele tiden.
![]() |
#16 |
Dramaking
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Er det upopulært å åpne gamle tråder?
Høres veldig fornuftig ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Er det upopulært å åpne gamle tråder?De som lager poll bør sette utløpsdato på den.
![]() |
#18 |
Leser
|
![]() Sv: Er det upopulært å åpne gamle tråder?
Hvis man gjør det så risikerer man å få svar ala: "Dette har vi hatt en masse tråder om tidligere." Til lags at alle kan ingen gjera etc.
![]() |
#19 |
Går videre
|
![]() Sv: Er det upopulært å åpne gamnle tråder?
Som ny selv så var jeg ikke klar over dette. Jeg har svart på ett par poll, men ikke kommentert, klarer ikke å venne meg til tanken å skulle lufte mine meninger dersom jeg ikke har noe fornuftig å tillegge. (i diskusjoner blir det jo annerledes). Mener ikke noe negativt med dette, jeg har bare vært på for mange møter sammen med "møteplagere" så det sitter litt langt inne.
![]() |
#20 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Er det upopulært å åpne gamle tråder?Hvis det som postes for eksempel er relevant, interessant eller morsomt er det fint (enten tråden er gammel eller ny), men jeg lover å rødprikke de som poster f.eks bare «Nei» i en «Har du prøvd narkotika»-tråd eller lignede som jeg abonnerer på, dersom det ikke har vært aktivitet i tråden på lengre tid. (Hva «lengre tid» er vil variere med humøret mitt). Det er greit å svare på en poll; at de dukker opp hver gang noen stemmer anser jeg som en teknisk mangel ved forumet (men ikke post et innlegg der det bare står «Jeg liker poteter best» samtidig som det stemmes, da gjelder rødprikkregelen over). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|