|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Viking goretex besto den reelle vannprøvenJeg tar ikke sjansen på noen vanntest selv, men mellomste tulla vet å gjøre den i praksis. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Viking gortex besto den reelle vannprøvenSå bra da
|
|
|
#3 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Viking gortex besto den reelle vannprøvenVi kjøpte disse i tillegg til Kamik/Sorel-skoene, for å ha et lettere alternativ. De virker veldig bra, og ungene synes de er gode å gå i. Veldig bra de dagene de er på tur. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Viking gortex besto den reelle vannprøvenJeg kjøpte også disse, og her har den ene begynt å gå opp i liminga. Jeg dro på butikken der de er kjøpt for å klage og fikk beskjed om at det var min feil fordi skoene hadde vært våte. Jepp, det sa hun. Og jeg som trodde goretex var vanntette og kunne brukes også når det var vått.
|
|
|
|
#5 |
|
maler
|
Sv: Viking gortex besto den reelle vannprøven
men i alle dager da - hvorfor tror de vi kjøper vanntette sko? Hjelper ikke med all verdens membraner og tapede sømmer hvis de går opp i liminga av litt sølevann... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Viking gortex besto den reelle vannprøven
Du kan så si. Jeg kjøpte de når de hadde den kampanjen med skofus og sherrocs og disse på tilbud. Og da vi snakka om hva som var lurest og kjøpe så var jo ekspeditøren enig i at om jeg kjøpte goretex så hadde man ikke behov for sherrocsene.... Jeg er spent på hva de har å si når de forhåpentligvis ringer i dag. Jeg kommer iallefall ikke til å gi meg.
|
|
|
|
#7 |
|
Pauset
Sv: Viking goretex besto den reelle vannprøvenVi har Kamiksko, goretex, crocks støvler og cherrox. Har bestilt noe i utlandet da, og noe skal jo arves. Men det er så varierende vær her. Er det veldig veldig vått ute, men også litt snø, så går de i Viking Thermo. Synes nesten det er bra nok om Goretex funker i snø, og er vanntett og varm da. Så kun ét par sko var aldri aktuelt her. Når det regner så bader de ofte i vann, og da blir de våte åkke som. Så bytte må de ha. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Viking goretex besto den reelle vannprøven
Nå har han ikke bare et par sko altså. Og på de våteste dagene brukes andre sko/støvler. Men man kan jo ikke akkurat si at goretex ikke skal tåle vann, vel? Han brukte dem jo på dager der det var sne, men våt sne og det bør de tåle.
|
|
|
|
#9 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Viking goretex besto den reelle vannprøvenpolarjenta: du må jo ikke la gutten bli våt på skoene?
|
|
|
#10 |
|
Tittel og tittel....
|
Snakk om å være dårlig mor
|
|
|
|
#11 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Viking goretex besto den reelle vannprøvenHer er det 3 året med Viking Goretex til minstesnuppa. Aldri vært våt som jeg har opplevd iallefall, varm og god passform. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Pauset
Nei jeg mente jo ikke det. Vi skal jo også bruke dem i snø. Men noen mener kanskje de kan brukes som støvler. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Tittel og tittel....
|
I prinsippet så mener jeg at det kan man gjøre. og at de bør tåle den bruken også.Jeg bruker selv mine goretexsko også i regn fordi jeg syns støvler er noe herk.
|
|
![]() |
|
|