Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Nfoto

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-08, 22:46   #1
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Nfoto

For dei som skal lage seg julekort, så kan eg tipse om at nfoto har eit tilbud om 5 gratis bilder, fram til mandag.
Dei har mangen forskjellige design, du kan ha så mangen bilder som du vil på korta osv osv.

Gammel 08-11-08, 22:49   #2
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nfoto

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

For dei som skal lage seg julekort, så kan eg tipse om at nfoto har eit tilbud om 5 gratis bilder, fram til mandag.
Dei har mangen forskjellige design, du kan ha så mangen bilder som du vil på korta osv osv.

Jeg har bestilt både julekort og kalendere fra nfoto i år. Både julekort og kalendere som en kan designe selv og med mange bilder på hvert kort/side.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 23:03   #3
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Eg bestilte nettopp ørten bilder og litt til hjå dei. Dei er kjappe då.

Spørst om eg ikkje bestiller julekort bildet hjå dei og. Berre synd det koster litt med 15*15 bilder.

Gammel 08-11-08, 23:05   #4
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Julekort og kalender ligger nå klart inne hos Nfoto. Må bare gå over det enda en gang til før jeg bestiller. Så jeg er helt sikker på at det er bra liksom.
*perfeksjonist*

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 23:08   #5
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Julekort og kalender ligger nå klart inne hos Nfoto. Må bare gå over det enda en gang til før jeg bestiller. Så jeg er helt sikker på at det er bra liksom.
*perfeksjonist*

Jah. Sånt kan man faktisk bruke en hel lørdag på.

Gammel 08-11-08, 23:26   #6
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Tror det blir julekortbestilling herfra for meg også. Syntes det var kjekt at man kan ha flere bilder på et kort, men fikk det ikke helt til da jeg prøvde . Det første forsvant da jeg la til det andre... Jaja. Skal prøve litt mer. Har ikke bildene klare heller, må bare strikke ferdig en tunika først...

Gammel 08-11-08, 23:34   #7
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk det ikke til.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 10:53   #8
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg la inn en liten forklaring i den andre tråden.
Jeg hjelper gjerne, bare skrik ut.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 19:00   #9
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Standard

Den som venter på noko godt osv osv.

Fekk mail frå dei i dag om at dei kjører tilbud på julekort 15*15
Varer fram til torsdag 14.11.

Viss nokon andre var intressert.

Gammel 11-11-08, 21:40   #10
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

For seint.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:02.