Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Behagelig drøm

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-08, 18:22   #1
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Behagelig drøm

I natt drømte jeg at jeg vant en million i lotto og kunne så gå ut og kjøpe "drømmebilen" til 150000,-. Det var en herlig opplevelse gitt. Synd det bare var en drøm.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 19:11   #2
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Behagelig drøm.

Jeg hadde også en drøm her en natt om at jeg vant en del penger. Så våknet jeg og kom på at jeg spiller jo ikke pengespill......

Men det er deilig å drømme

(da jeg leste overskriften trodde jeg i mitt skitne sinn at det dreide seg om heeeelt andre drømmer )

Gammel 09-11-08, 21:02   #3
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

(da jeg leste overskriften trodde jeg i mitt skitne sinn at det dreide seg om heeeelt andre drømmer )

Jeg også.
Hadde jammen vært deilig å vinne en million.

Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 21:08   #4
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Sånne drømmer vil jeg også ha.
To netter på rappen har jeg drømt at jeg har født ei katte Mamma kom på barselvisitt og hadde med seg en halvspist pose med potetskruer som gave

Gammel 09-11-08, 21:09   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akk ja - det er kipt å våkne av slike drømmer.

Gammel 10-11-08, 08:02   #6
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Behagelig drøm

Jeg pleier å ha de villeste mareritt. Kan ikke huske sist jeg hadde en god drøm, bortsett fra den i går. Og andre behagelige drømmer...det er i hvertfall lenge siden. Har ikke skitten fantasi engang.. sukk. Jeg som ikke har samboer en gang. Bare kjæreste. På femte året.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:25.