|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Hvilken str bruker jenter på 5 år i crocs?Har tenkt til å bestille rååååsa crocs til fadderbarnet mitt på 5 år. Noen som vet hvilken str jeg bør kjøpe?? |
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilken str bruker jenter på 5 år i crocs??Du er nok nødt til å spørre om størrelsen. Femåringers skostørrelse kan variere veldig. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken str bruker jenter på 5 år i crocs??Takk for svar. Høres ut som om jeg må spørre ja |
|
|
|
#7 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken str bruker jenter på 5 år i crocs??Min jente brukte str 10/11 på den alderen.
|
|
|
#9 |
|
Smugleser
|
Sv: Hvilken str bruker jenter på 5 år i crocs??Skulle til å sende en padde om at "det er helt avhengig av hvor store føtter jenta har", men så ser jeg at andre har svart det på en betydelig hyggeligere måte...
|
|
|
#10 |
|
Pauset
|
Sv: Hvilken str bruker jenter på 5 år i crocs??
Joda. Men da har han veldig små føtter. Er jenta ca gjennomsnittlig så er oddsen for at hun bruker 28-31 ganske stor. Og hun vil vokse inn i den... en eller annen gang. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken str bruker jenter på 5 år i crocs??Det var lurt å spørre. Fadderbarnet mitt har str 30 i sko |
|
|
|
#12 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken str bruker jenter på 5 år i crocs??Kjempelurt å spørre. 3-åringen min bruker 30.
|
![]() |
|
|