|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det regndress i størrelse 74-80?Mener du hel dress?
|
|
|
|
#3 |
|
er her
|
Sv: Finnes det regndress i størrelse 74-80?Ja, mener å ha sett det.
|
|
|
|
#4 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det regndress i størrelse 74-80?Reflex har mener jeg har hel dress. Ellers så har man jo vår høst dresser i alle størrelser. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Øyboer
Sv: Finnes det regndress i størrelse 74-80?Er litt enig der. Eneste fordelen med 2 delt er at man kan kjøpe det litt større fordi det overlapper hverandre og varer derfor lenger. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
lurer
Sv: Finnes det regndress i størrelse 74-80?Det fine med to-delt er å kunne bruke bare buksa, når det er vått på bakken men egentlig ikke behov for regnjakke. A har brukt buksa absolutt mest, mens jakken er mindre brukt. Blir mindre klamt å ha en vanlig mer pustende jakke som overdel.
|
|
|
|
#8 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Finnes det regndress i størrelse 74-80?shg; det er jeg enig i når barna begynner å sitte/leke. Lillesøster skal bare bæres inn og ut av bil og inn og ut av barnehagen når hun er med og leverer storebror. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Finnes det regndress i størrelse 74-80?Poden fikk Reimatec vår/høstdress i 74 da han var "sandkasseklar" (9 mnd). Fungerer kjempebra som regndress, og gir veldig god bevegelighet.
|
|
|
|
#10 |
|
Øyboer
Sv: Finnes det regndress i størrelse 74-80?Da ville jeg ikke valgt regntøy i hele tatt. Jeg liker ikke regntøy. De er klamme og ofte harde/tykke. Ville valgt en tynn pustende versjon i str 80. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Øyboer
Sv: Finnes det regndress i størrelse 74-80?Reflex sine ligger på 400kr i full pris. Har kjøpt ned til 150kr. Nå er det jo ikke sesong engang. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
lurer
Sv: Finnes det regndress i størrelse 74-80?Da ville jeg klart meg uten. Som du sier, så er det jo en kort periode. Og om du kjøper, så kjøp litt for stort, så hun får bruk for det i sandkassen når hun blir litt større.
|
|
|
|
#14 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Finnes det regndress i størrelse 74-80?Ja jeg kan sikkert også klare meg uten, men hverdagen på dager som i dag ville likevel bli lettere med en slik dress. Og derfor lurer jeg på om de finnes. Jeg vil ikke kjøpe for stort - vi har nok av klær etter storebror når hun skal leke i sandkassa og røre seg mer. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Smugleser
|
Sv: Finnes det regndress i størrelse 74-80?Boca-merket de selger på Bogerud hadde i allefall i fjor høst. Husker ikke prisen men den var nok ikke skrekkelig.
|
|
|
#16 |
|
Øyboer
Sv: Finnes det regndress i størrelse 74-80?Kidsfashion.no har en vintett ulldress fra troll på tilbud. Kunne det vert noe? Den er nok ikke vanntett i den forstand men holder ute kulden fra vinden og sikkert en del vann også. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Finnes det regndress i størrelse 74-80?Så at Gerd Martinsen (barneutsyrsbutikk her i Drammen) hadde hel regnsdress fra Reflex.
|
|
|
#19 |
|
Øyboer
Sv: Finnes det regndress i størrelse 74-80?Synes det er rart at det skal være så vanskelig å få tak i reflex i oslo. Reflex hadde jo tjent kjempe mye på det. Her er det jo reflex butikk rundt hvert eneste hjørne. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Finnes det regndress i størrelse 74-80?http://www.foreldreportalen.no/forum...ight=mikk-line
|
![]() |
|
|