Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Boco vinterdress, pustende, vann og vindtett

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-08, 17:32   #1
Left
Passiv

Standard

Boco vinterdress, pustende, vann og vindtett

Jeg begynte jammen å lure litt i dag. Datt innom en butikk på et senter jeg aldri er, et par mil unna hjemme. Vet ikke hva butikken heter. Der hadde de vinterdresser som var vann og vindtette, pustende var de også, og det til den nette sum av 299,-
De kjentes egentlig ut som ReimaTec + i stoffet og type dress.
Jeg er skeptisk, for ting som er for gode til å være sanne er som oftest nettopp det.
Noen som har testet dem?

Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 18:25   #2
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boco vinterdress, pustende, vann og vindtett.

Nei, jeg har ikke testet dem, men jeg har sett på dem et par ganger. På Catch. De er for billige til at jeg har tro på at de holder alt de lover, men til den prisen er det jo bare å teste. Søte, er de hvertfall.

Vi har forresten et todelt ullsett fra Boco som er veldig greit til barnehagebruk.

Gammel 10-11-08, 18:32   #3
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Vi har noen regnvotter og reimatec lignende votter fra Boco som er kjempegode. Holder seg tørre og fine. Men dressene har jeg ingen kjennskap til.
En vennine av meg har en babydress i samme merke og den er visst veldig god.

Sist redigert av ILY : 10-11-08 kl 18:32. Årsak: skriveleif
ILY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 18:35   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt et par Boco dresser som ekstradress. Og jeg synes de er like greie som noe annet som koster noen hundre mer. Jeg har brukt den som er mer som bevernylon. To-tre stk med avtagbart innerfor. Har brukt de både med og uten foret.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 19:09   #5
Left
Passiv

Standard

Sv: Boco vinterdress, pustende, vann og vindtett

Skal kjøpe en til storebror og teste. Om ikke annet så funker det som ekstradress. Hvis de absolutt ikke holder mål så skal de vel få den igjen tenker jeg

Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 19:37   #6
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Den fikk jeg også lyst å prøve som ekstradress, men den finnes vel ikke på nett?

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 19:47   #7
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Gleder meg til å høre hvordan den er.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 19:52   #8
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg ble anbefalt dette av barnehagen, når Mazungens dress gikk i stykker på tampen av sesongen i fjor. De hadde da kun den i bevernylon igjen på butikken like ved barnehagen. Fungerte greit. Kjøpte en annen dress også da.

Uansett så er dette den eneste dressen jeg har fått anbefalt i barnehagen.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 19:52   #9
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bogerud pleier å ha dette merket. Det er i allefall der jeg har kjøpt mine.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 21:16   #10
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Bogerud, ja. Har ikke prøvd selv, men har ei venninne som er kjempefornøyd med de dressene.

Selv er jeg generelt skeptisk til så billig utetøy, men er jo ikke mange pengene tapt om det ikke holder mål.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 21:59   #11
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Bogerud, ja. Har ikke prøvd selv, men har ei venninne som er kjempefornøyd med de dressene.

Selv er jeg generelt skeptisk til så billig utetøy, men er jo ikke mange pengene tapt om det ikke holder mål.

Det er det jeg tenker også, og de skal helt sikkert få den igjen om den ikke holder det den lover. Det hjelper ikke at den er billig.
En annen ting er jo at det kaaan hende Reima gir rimelig god avanse

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:25.