Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Jeg fikk en Ticket dress!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-08, 21:31   #1
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg fikk en Ticket dress!

Jeg er helt stum. Moren til bestevenninnen til Andrea (mellomste på 7 år) kom med en pose klær etter døtrene som var blitt for lite for dem. Blant annet var det en Ticket dress der i en nydelig lys lilla farge. Hun skulle gi klærne til Fretex og lurte på om jeg kanskje ville ha dem . Tenk så snilt gjort!
Dressen er str. 3 år og sikkert stor som Ticket visstnok er, så den blir jo helt perfekt til Marie utover og hvertfall til neste år.

Jeg har lett etter en Ticket dress i lange tider brukt på finn.no, så dette var helt perfekt!

Kanskje jeg skulle kjøpt en vin eller noe og scrappet en liten hilsen til å henge på vinen som takk? Det blir vel ikke helt feil det?
Det hadde vært hyggelig å få sagt takk enda en gang på en måte.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 21:33   #2
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg fikk en Ticket dress!

Så flott! Hadde jeg gitt vekk tøy hadde jeg blitt glad for en flaske vin ja.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 21:35   #3
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Så heldig du er! Vin med kort høres ut som en fin-fin takk.

Gammel 10-11-08, 21:38   #4
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Oi så heldig du er.
Jeg er som damen. Jeg gir bort sekkevis til arving, men vi arver ingenting desverre.
Hun som arver av meg kjøper innimellom en liten ting til minstemann og det setter jeg stor pris på.
Kort og vin høres ut som en flott takk for klærne.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 23:37   #5
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Enig med de over her (og deg ); en flaske vin og et selvlaget kort viser nok at du er takknemlig og at du satt stor pris på klærne. Vil nok tro hun synes det er koselig

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 01:34   #6
Left
Passiv

Standard

Jeg hadde blitt superglad i hvert fall - for litt vin og et hyggelig kort

Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 08:54   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så herlig. Jeg har også vært heldig med sånt, både fra snille givere her inne og i RL. Jeg fikk en eske med klær til vesla av en bruker her inne, der det var Ulvang-lue, Skogstad-genser, Lingon og blåbær-bukse og annet snadder. Og en eske med babyklær til minsten av ei annen, der det var ull og masse bra klær. Jeg blir så glad av sånt at jeg svever på det i evigheter etterpå! Mamma har ei venninne som ligger på rogalandstoppen over de rikeste, og hun kjøper alltid det dyreste av det dyre, og noe av det drypper ned på meg.

Gammel 11-11-08, 10:30   #8
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så heldig du er! Vi har ingen å arve av, dvs jeg har en nevø som er ett år eldre enn minsten, men de gir bort til vennene sine..... Jeg gir bort alt til den yngste broren min og i september fikk vi en nydelig blomteroppsats som takk. Det var veldig hyggelig.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 10:43   #9
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er veldig kjekt å kunne arve. Så flott med den dressen. En liten hilsen til takk, blir sikkert satt pris på.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:38.