|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Neste års ferie er i boks ...og den starter i Kardemomme By! Jeg har bestilt 8-mannshytte i Kardemomme by til oss og svigers fra 14-15 juli. På kvelden skal jeg og mannen min ta med de to eldste på Sabeltann show - første rad - mens svigers er barnevakt for de minste. Lurt, ikke sant!
![]() |
#2 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Neste års ferie er i boks ...Greit med alt som er i boks. Har aldri overnattet i Kardemommeby, men det må være i alle fall dyrt midt i høysesongen? Vi skal på Sabeltann show der 13. juli. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
I gapestokken
![]() Sv: Neste års ferie er i boks ...
Ja, jeg ringte og bestilte og damen spurte om jeg ville ha første rad. Kanskje noen billetter er kun tilgjengelig på telefon?
![]() |
#4 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Neste års ferie er i boks ...Høres jo supert ut da. Nei, Kristiansand Dyrepark blir ingen billig fornøyelse uansett. Men da snakket vel ikke du med Billettservice? Kanskje det er Dyreparken som har råderett over alle billetter på 1. rad for å tilby kundene sine som bestiller overnatting og sånn? Vi skal bare bo i campingvogna, så jeg bestilte billetter på Billettservice. Dere kjøpte vel full pakke når dere bestilte overnattingen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
I gapestokken
![]() Sv: Neste års ferie er i boks ...Ja, jeg snakket direkte med dyreparken. Ringte egentlig for å forhøre meg om hvordan jeg skulle få bestilt overnattingen siden jeg ikke fikk det til på nett. Men det var fordi det ikke var lagt ut på nettet ennå, men jeg kunne bestille over telefon. Det var nok ingen forkjøpsrett vi fikk fordi vi bestilte overnatting samtidig, hun sa i hvert fall ingenting om det. Men det kan jo være at de har råderett over de beste billettene som må bestilles direkte fra dem ...?
![]() |
#6 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Neste års ferie er i boks ...Søsteren min med minstemann og eks var overnattet i Kardemommeby i sommer.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Neste års ferie er i boks ...Jeg har overnattet i Kardemommeby - det var _supert_. |
![]() |
![]() |
#9 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Neste års ferie er i boks ...Vi bor praktisk talt i Kardemommeby, så noen familieovernatting er ikke aktuelt.
![]() |
![]() |
|
|