|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I tenkeboksen
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Leie av feriehus i DanmarkNoen tips på hvordan man går fram her?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Leie av feriehus i DanmarkJeg har lært av erfaring at prisen helt klart har noe å si. Hvis det koster mindre enn 6000 kr for en uke i høysesongen så kan du ende opp med mye rart..... Vi har leid hus i Danmark mange ganger, men aldri i det området du er ute etter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Leie av feriehus i DanmarkSjekk for eksempel novasol.no. Det er massevis av sånne utleiefirmaer, vi har prøvd flere og aldri vært uheldige med huset. Men det lønner seg å sjekke litt ekstra, ringe eller sende mail og få svar på det man lurer på, sånn at man føler seg sikker på at beliggenhet og fasiliteter er sånn som man ønsker. Ofte får man mer for pengene om man reiser flere sammen og deler på et stort hus. Og det lønner seg å være tidlig ute. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Leie av feriehus i DanmarkBruk et velkjent og stort selskap, det er ikke billig å leie i Danmark.
![]() |
#5 |
Glad
|
![]() Sv: Leie av feriehus i DanmarkMener vi brukte www.dancenter.com da vi leide i forfjor. Funka fint, og vi hadde et fint opphold (minus regnet i Legoland). Vi var i Bork Havn.
![]() |
#7 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Leie av feriehus i DanmarkMan bør iallefall begynne å tenke på bestilling snart nå. I fjor bestilte vi hus i februar (eller, de vi reiste sammen med bestilte da) - og da var det temmelig utplukket.
![]() |
#8 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Leie av feriehus i DanmarkVi har heller aldri leid feriehus i Danmark før men jeg bare bestemte meg for at vi skal bo i nærheten av Ebeltoft, egentlig bare fordi det så praktisk ut mht. kjøretid til de attraksjonene jeg har sett meg ut...
![]() |
|
|