Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Leie av feriehus i Danmark

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-08, 20:02   #1
Pippilopp
I tenkeboksen

Pippilopp sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Pippilopp har et hav av muligheter foran seg
Spørsmål

Leie av feriehus i Danmark

Noen tips på hvordan man går fram her?

Mål for turen er Legoland, Løveparken og bare ha en flott familie uke rett og slett. Er en familie på 2+3 og hadde tenkt å få besøk av en besteforelder iløpet av uken vi var der.

Lurer fælt på dette med å leie hus, men er rett å slett grønn når det gjelder hvordan man går fram, hva man bør styre unna, samt hvor det er best egnet å dra.

Kriterier? I nærheten av strand, ikke mere enn 1 times kjøring til Legoland og trenger jeg si det? Barnevennlig selvsagt. Håper det er noen der ute som har erfaringer de er villige til å dele..

Gammel 11-11-08, 20:05   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leie av feriehus i Danmark

Jeg har lært av erfaring at prisen helt klart har noe å si. Hvis det koster mindre enn 6000 kr for en uke i høysesongen så kan du ende opp med mye rart..... Vi har leid hus i Danmark mange ganger, men aldri i det området du er ute etter.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 20:11   #3
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjekk for eksempel novasol.no. Det er massevis av sånne utleiefirmaer, vi har prøvd flere og aldri vært uheldige med huset. Men det lønner seg å sjekke litt ekstra, ringe eller sende mail og få svar på det man lurer på, sånn at man føler seg sikker på at beliggenhet og fasiliteter er sånn som man ønsker. Ofte får man mer for pengene om man reiser flere sammen og deler på et stort hus. Og det lønner seg å være tidlig ute.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 20:22   #4
Dinochef
Aktiv

Dinochef sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Dinochef er litt kulDinochef er litt kul
Standard

Bruk et velkjent og stort selskap, det er ikke billig å leie i Danmark.
Les beskrivelse av huset nøye og sjekk kart og nærområde nøye gjerne ved bruk av forskjellige nettsteder.

Gammel 11-11-08, 20:28   #5
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mener vi brukte www.dancenter.com da vi leide i forfjor. Funka fint, og vi hadde et fint opphold (minus regnet i Legoland). Vi var i Bork Havn.

Gammel 11-11-08, 20:29   #6
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her må jeg følge med, vi planlegger også danmarkstur til sommeren.

Gammel 11-11-08, 20:55   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man bør iallefall begynne å tenke på bestilling snart nå. I fjor bestilte vi hus i februar (eller, de vi reiste sammen med bestilte da) - og da var det temmelig utplukket.

Dyrt å leie ja.

Gammel 11-11-08, 21:53   #8
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Vi har heller aldri leid feriehus i Danmark før men jeg bare bestemte meg for at vi skal bo i nærheten av Ebeltoft, egentlig bare fordi det så praktisk ut mht. kjøretid til de attraksjonene jeg har sett meg ut...
Vi har leid et hus gjennom Novasol. Håper det blir bra.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:12.