|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Vekkeklokke som vekker med lysVi har en seksåring i hus (og en 33-åring) som er utrolig vanskelige å få ut av senga om morgenen. Morgenene blir ofte veldig ukoselige fordi vi blir til slutt sure og irriterte fordi vi må bruke så mye tid og energi på å få henne til å stå opp slik at hun rekker skolen. Og hun er ekstremt lyssky, spesielt nå om vinteren. Tar vi henne med inn i rom med lys på, klager hun og syter fælt over lyset.
![]() |
#2 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vekkeklokke som vekker med lysJeg har en, den virker helt glimrende for meg.
![]() |
#3 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vekkeklokke som vekker med lysJeg tror nok jeg kommer til å kjøpe en til 6-åringen, men jeg tror jammen mannen min trenger en også - han er nesten den verste av alle - og jeg er lei av å få alle 5 barna mine ut av sengen om morgenen! Jeg får vel gjøre det på en slu måte og si at den virker så fint på datteren vår (når vi har hatt den en stund, og hvis den selvsagt funker), at jeg (kremt-kremt) trenger en også.
![]() |
#4 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Vekkeklokke som vekker med lys
Vi har også en sånn en, svindyr sak !
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Vekkeklokke som vekker med lysVi har det og jeg synes den funker bra. Det føles bedre å våkne i et opplyst rom enn et som er mørkt og kaldt. Foreløpig har vi en morgenfugl, så vi har ikke det helt store behovet for vekkerklokke. Men jeg gleder meg til å ta den i bruk igjen, |
![]() |
![]() |
#6 |
Vaklende
|
![]() Sv: Vekkeklokke som vekker med lysVi har en, og jeg hadde begynt å ta den for gitt. Når det ble vanlig klokke en periode nettopp merket jeg stor forskjell. Morgenen blir litt lettere med lysvekking. Uansett om man vekkes av lyset eller av lyden som kommer til slutt, så gir det en mykere start for oss ihvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vekkeklokke som vekker med lysOi, kanskje dette er noe for meg! Jeg plages virkelig om morgenen nå på vinteren.
![]() |
#8 |
Weeeee
|
![]() Sv: Vekkeklokke som vekker med lysDe der er et mareritt!
![]() |
#13 |
Live and let live
|
![]() Sv: Vekkeklokke som vekker med lysOi, denne var jo ganske billig også!
![]() |
#14 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vekkeklokke som vekker med lysGuttungen har ei neshornklokke som lager noen forferdelige fanfarer. Det blir ikke noen gradvis oppvåkning med den da, man våkner kjapt kan man si
![]() |
|
|