Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

AK 2003 sin tradisjonelle julefest

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-06, 22:17   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

AK 2003 sin tradisjonelle julefest

Vet virkelig ikkehelt hvor jeg skal legge denne, men siden noen av jentene i denne "klubben" ikke har tilgang til medlemssalongen må jeg legge den i et mer åpent forum

Tradisjonen tro nå ettervert søndag 3. desember kl. 15.00 Julefest
Spleiselag som sist, med mann og barn, der alle tar med seg litt.
Tema: Julemiddag med kaffe og kaker
Sted dagligstuen hos Solregn som det alltid har vært

Dagligstue-leien deler vi på
Husker ikke helt hvor mye den var , men 250,- eller 300,-?
Stemmer det Solregn?

De som har bekreftet at de kommer er

Solregn
Mica
LaBanga
Sannemor
Aba
Adrienne
Angelique

Matlisten foreløpig ser slik ut

Solregn : poteter
Mica: kanskje kaffe og pepperkaker/annen tørr kake??
LaBanag : pinnekjøtt
Sannemor : drikke
Aba: julegrøt
Adrienne: kålraibistappe,julekaker
Angelique : medister pølser og kaker, surkål og marsipankake??

Håper de som har fått pm også har anledning til å komme
Hadde vært så utrolig koselig å se dere igjen

Det er julegrantenning denne ettermiddagen også

Sist redigert av Angelique : 28-11-06 kl 11:55.
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 25-11-06, 22:20   #2
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: AK 2003 sin tradisjoneller Julefest

Vi gleder oss veldig! Skal bli kjempekoselig.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 25-11-06, 22:22   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Vi også!!

Gammel 25-11-06, 22:30   #4
Solregn
Aktiv

Solregn sin avatar

Hvor: Oslo
Solregn er litt kulSolregn er litt kulSolregn er litt kul
Standard

Heisann!
Ja, husleien er på 250,- ja

Vi var maksimalt heldige med valg av dag ser det ut til, for det er julegrantenning like utenfor dagligstuen, med nisseorkester og nissebesøk og gløgg og godsaker Vi får håpe på julevær også kanskje?a
Jeg vil gjerne at vi også teller opp hvor mange fra hver familie som kommer, slik at vi kan beregne mengder av mat.

I år som i fjor er min mann rimelig opptatt, i fjor leste han til eksamen, i år jobber han som en gærning på masteroppgaven som skal leveres 18. desember. Så han blir nok ikke med i år heller. Men han har lovet å komme STERKT tilbake neste år da!

Og så må vi jo sørge for at de små har noe å drive med, så litt leker må vi ha med denne gangen også. Vi gjorde det i fjor også, gjorde vi ikke?

Solregn er ikke aktiv  
Gammel 25-11-06, 22:33   #5
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi kommer alle fire! (Med mindre mannen min skremt hvis ingen andre pappaer kommer da...)

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 25-11-06, 22:44   #6
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har alltid vært så lei meg for at jeg fødte 30 dager for sent. AK 2003 virket så hyggelig.

Håper dere får et koselig julebord!

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 25-11-06, 22:52   #7
aba
Energirik

aba er litt kul
Standard

Jeg gleder meg masse masse!!!! Om jeg mot formodning ikke får låne Marcus på søndag...det er pappahelg så kommer jeg uansett. Tror ikke det blir flere enn meg og Marcus. Og julegrøten skal være i boks!!

aba er ikke aktiv  
Gammel 25-11-06, 23:05   #8
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Vi kommer tre, to store og en liten.

Blir kjempekoselig!!

Gammel 26-11-06, 00:27   #9
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Vi kommer også! Gleder oss kjempemasse! Alltid så god mat og koselig stemning!

Gammel 28-11-06, 08:32   #10
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Noen som har hørt noe fra de andre som pleier å være med?

Gammel 28-11-06, 11:48   #11
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har veldig lyst til å komme, og har varslet mannen. Vi blir enten tre eller fire (avhengig om mannen kommer eller ikke). Det er litt vanskelig å se av listen hva jeg kan ta med, noen forslag? Pinnekjøtt krever jo kålrabistappe, det kan jeg jo lage? Og så ta med noen julekaker eller noe, dersom jeg rekker å lage? Eller en kake?

Gammel 28-11-06, 11:55   #12
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Sv: AK 2003 sin tradisjonelle julefest

Så koselig Adrienne

Gammel 28-11-06, 19:27   #13
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Så koselig, Adrienne! Lenge siden sist nå!

Gammel 28-11-06, 20:04   #14
Mica
Djevelsk

Mica sin avatar

Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Vi kommer 2 store og 2 små (hvis andre menn kommer)
Jeg tar med pepperkaker og kaffe jeg!

Gleder meg masse, og syns det er fantastisk at vi nå skal ha vårt tredje julebord i sammen. Dette er blitt en tradisjon vi ikke kunne ha vært for uten.

Nooria: Virkelig en flott klubb som har holdt sammen siden vi var gravide. Og hvem kan glemme høygravid treffet i hagen min? . Vi har hatt det meget bra i Augustklubben, men er også blitt kalt mye rart fra utenforstående.. noen som husker da vi var hurpete?

Gammel 28-11-06, 20:16   #15
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mica, her.

Vi har hatt det meget bra i Augustklubben, men er også blitt kalt mye rart fra utenforstående.. noen som husker da vi var hurpete?

JAAAA! :hurpe:

Bequita er ikke aktiv  
Gammel 28-11-06, 20:18   #16
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mica, her.

Nooria: Virkelig en flott klubb som har holdt sammen siden vi var gravide. Og hvem kan glemme høygravid treffet i hagen min? . Vi har hatt det meget bra i Augustklubben, men er også blitt kalt mye rart fra utenforstående.. noen som husker da vi var hurpete?

Da dere hadde hageparty lå jeg og fødte,3,5 uke før termin, så jeg glemmer det ikke

Gammel 28-11-06, 20:23   #17
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Naboen til Mica lurte godt på hva som foregikk i hagen den dagen. En hel hage full av seriøst verpesyke, høygravide damer. Vi har hatt mye moro sammen, hurper som vi er, hele gjengen. :hurpeogstoltavdet:

Gammel 28-11-06, 20:24   #18
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Dette hørtes kjempekoselig ut, guuud, så misunnelig jeg er!

Gammel 28-11-06, 21:26   #19
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bequita, her.

JAAAA! :hurpe:

:hurpe:

Husker godt hageselskapet hos Mica, ja! Rart å tenke på at det er så lenge siden. Har forresten noen fine bilder av oss.

Gammel 28-11-06, 23:09   #20
Mica
Djevelsk

Mica sin avatar

Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

:hurpe:

Husker godt hageselskapet hos Mica, ja! Rart å tenke på at det er så lenge siden. Har forresten noen fine bilder av oss.

De bildene må du sende meg

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:44.