Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Visning

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-08, 23:18   #1
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Visning

Vi har tenkt oss på visning på dette rekkehuset i morgen:

http://www.finn.no/finn/realestate/o...33&WT.svl=Link

Synes prisen var ganske fin, og vi likte det veldig godt innvendig. Men i disse dager er det vel uhørt å kjøpe noe nytt før man har solgt sitt eget? I så fall kan vi jo bare se langt etter dette rekkehuset, med mindre de ikke får solgt det (hvilket jeg tviler på).
En annen ting er at jeg tror det er mye kø i området om ettermiddagen, og kø er det verste jeg vet.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-08, 23:20   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Visning

Det så jo kjempefint ut!
Og etter min mening en veldig ok pris og, det er ikke mye som må gjøres innvendig der?

Det er vel ikke sånn supersmart å kjøpe før man selger nå... men tror du det er mulighet å leie ut det dere har nå da? Sånn OM man ikke får solgt?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-08, 23:23   #3
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Du bør IKKE kjøpe noe før du får solgt ditt eget. Vi har jo prøvd å selge siden august og ikke fått inn et eneste bud. Vi ligger prismessig på grensen hvor vi ikke kan gå lenger ned så det er ingen ting vi kan gjøre med det heller.

Vi skal jo muligens flytte andre veien enn hva dere tenker på her og JEG uroer meg for kø. Nå møter jeg nemlig aldri noe særlig kø. Kommer jo selvfølgelig an på hvor du skal. Men jeg kjører fra landås via birkelundstoppen og sørover. Går helt supert.

Men de gangene jeg skal vestover bruker jeg like lang tid på halve strekningen på grunn av kø før og på danmarksplass og når jeg kommer til avkjøringen til der hvor dere bor nå og videre utover.

Nesten så jeg bare vurderer å bli boende her.

Fin leilighet da!

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-08, 23:31   #4
Anne C

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flott rekkehus! Men jeg hadde ikke turt å kjøpe før jeg hadde solgt. Vi har et vennepar som ikke får solgt huset sitt. Og brodern har en kompis som har sittet med to hus siden før sommeren.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-08, 23:33   #5
Marge

Marge sin avatar

Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Det så jo kjempefint ut!
Og etter min mening en veldig ok pris og, det er ikke mye som må gjøres innvendig der?

Det er vel ikke sånn supersmart å kjøpe før man selger nå... men tror du det er mulighet å leie ut det dere har nå da? Sånn OM man ikke får solgt?

Nei, bare et punktert stuevindu og et garasjetak som er lekk. Men det er jo sånt som mannen tar seg av.
Å få leid ut tror jeg ikke er noe problem, men det spørs om vi får nok til å dekke lån og husleie...

Gammel 16-11-08, 23:37   #6
Marge

Marge sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Du bør IKKE kjøpe noe før du får solgt ditt eget. Vi har jo prøvd å selge siden august og ikke fått inn et eneste bud. Vi ligger prismessig på grensen hvor vi ikke kan gå lenger ned så det er ingen ting vi kan gjøre med det heller.

Vi skal jo muligens flytte andre veien enn hva dere tenker på her og JEG uroer meg for kø. Nå møter jeg nemlig aldri noe særlig kø. Kommer jo selvfølgelig an på hvor du skal. Men jeg kjører fra landås via birkelundstoppen og sørover. Går helt supert.

Men de gangene jeg skal vestover bruker jeg like lang tid på halve strekningen på grunn av kø før og på danmarksplass og når jeg kommer til avkjøringen til der hvor dere bor nå og videre utover.

Nesten så jeg bare vurderer å bli boende her.
Fin leilighet da!

Nei, vi bør vel helst få solgt først, men det er jo et lite problem der - for vi vil jo ikke selge før vi har funnet noe å flytte inn i. Altså hvis vi selger no og så er rekkehuset solgt, så er det jo ikke sikkert vi finner noe annet som passer oss.
Er huset deres på finn no? Kan du ikke prikke meg en link?
Jeg har sett at det er en del ettermiddagsrush fra Haukeland og oppover Landås, men mulig det er blitt bedre no. Når er det du pleier å kjøre forbi?
Vi har også tenkt litt på å flytte den veien som dere vil, men jeg uroer meg også for køen der, orker ikke det altså.

Gammel 16-11-08, 23:38   #7
Marge

Marge sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Flott rekkehus! Men jeg hadde ikke turt å kjøpe før jeg hadde solgt. Vi har et vennepar som ikke får solgt huset sitt. Og brodern har en kompis som har sittet med to hus siden før sommeren.

Huff ja, du sier noe der.

Gammel 17-11-08, 06:46   #8
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Er litt fra haukeland og opp til Landås ja. Men det er verst andre veien. Jeg begynner jo alltid på lærerhøyskolen så jeg slipper unna alt. Uansett om du skal igjennom område rundt Bergen sentrum/danmarksplass/haukeland så får du kø. Spesielt nå i bybane tider. Ble mye bedre etter at de åpnet danmarksplass nesten for fult igjen. Før det var det helt stampe.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 09:04   #9
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Det så kjempe fint ut!

Jeg er mer bekymret for trampolinen til naboen.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 09:08   #10
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bankene er vel ikke så villige til å mellomfinansiere lenger, og krever vel at man har råd til å betale rentene på begge lånene om man kjøper før man selger nå.

Vi er lei av å sitte på gjerdet, og legger rekkehuset vårt ut for salg nå, og flytter inn i kjellerleiligheten til et vennepar. For å kunne være kjappere ut på markedet når det rette huset dukker opp. Pr i dag bor vi i "feil ende" av kommunen.

Gammel 17-11-08, 09:30   #11
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er vanskelig å få mellomfinansiering for tiden.

Det så fint ut da, og ikke noe ublu pris for et rekkehus i det området.
Og det er ikke mer kø den veien enn det er ut her, altså ...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:15.