Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Ipod touch

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-08, 09:12   #1
McCat
Nybegynner

McCat sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
McCat har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ipod touch

Vurderer å kjøpe en ipod touch 32 gb. Noen som har erfaring med denne? Den virker veldig stilig

McCat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 09:16   #2
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ipod touch

Det er en som en iphone uten telefon, mikrofon, høytalere og GPS. Finnes masse gode programmer og spill. Kan brukes til surfing via WLAN. Jeg har en 16Gb, veldig fornøyd med den.

Vi bestilte en Nano med gravering fra Apple Store i forrige uke, den kom frem etter 5 dager.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 09:33   #3
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ipod touch

Jeg synes Touch'en er kjempefin, men skulle jeg valgt igjen hadde jeg frikjøpt en Iphone. Jeg irriterer meg en del over at denne deilige dingsen min som egentlig kunne dekket alle behov ikke gjør det. Med telefon, høytaler og gps hadde jeg virkelig vært fornøyd. Jeg har 32 gb.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:47.