|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor finner jeg en valutaomregner på nett?Jeg vet jeg har funnet en før, men finner den ikke igjen. Der man kan skrive inn beløp i en valuta og få det i en annen.
![]() |
#3 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
![]() |
![]() Sv: Hvor finner jeg en valutaomregner på nett?Eller hvis du har windows vista så ligger det på sidepanelet.
![]() |
#4 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor finner jeg en valutaomregner på nett?Jeg bruker denne: http://www.convertworld.com/no/
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor finner jeg en valutaomregner på nett?Jeg pleier ofte å bruke www.forex.no |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor finner jeg en valutaomregner på nett?Jeg bruker Tollvesenets valutakalkulator når jeg nettshopper. For å være på den sikre siden. |
![]() |
![]() |
#7 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor finner jeg en valutaomregner på nett?Jeg bruker Aftenpostens valutakalkulator.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor finner jeg en valutaomregner på nett?Tusen takk dere!
![]() |
|
|