Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

En fantastisk start på dagen

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-08, 08:10   #1
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Kul

En fantastisk start på dagen

eller kanskje ikke?
Først klarer jeg å miste et glass blåbærsyltetøy i gulvet, det spruter utover alt, vegger, gulv, under kjøleskapet, på buksa mi og sikkert et par steder jeg ikke har sett enda.
Etter å ha vasket opp det verste tar jeg meg en kopp kaffe og greier å ta feil melkekartong. Kaffe med bringebærbiola smaker ikke spesielt godt hvis dere lurte på det.
Jaja, nå må jeg hvertfall vaske kjøkkenet til jul.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 08:12   #2
Skvetten
Passiv

Standard

Sv: En fantastisk start på dagen

Huff da, men herfra kan det bare ta seg opp! Ha en strålende dag, med og uten biola i kaffen.

Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 08:20   #3
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Får håpe ting går bedre utover dagen!

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 09:04   #4
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

måtte le av feil melk opplevelsen
Har nettopp hatt en slik dag selv, bare da var det solbærsafta som gikk i gulvet. Og spratt i gulvet og opp igjen. Saft på kjøkkenskap, under kjøkkenbord og på stolene, ja, egentlig overalt! Viktig å få det bort med en gang ja...

Det går nok bedre ut over dagen, kjøp deg et flaxlodd, det gjorde jeg, og jeg vant 25,- .. eller "vant"

Gammel 18-11-08, 09:09   #5
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Ja slike morgener finnes dessverre. Det værste er når man er skyld i det selv. Føles liksom litt bedre hvis man kan kjefte på noen.

Håper du får en stråleden dag videre da! ... og du, det er ikke så ille at det er bra for noe. Nå ble kjøkkenet rent.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 09:15   #6
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Gammel 18-11-08, 11:29   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jadda - så blir det reint i det minste.

Gammel 18-11-08, 11:47   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

og

Shit happens.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 12:03   #9
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bortsett fra at jeg ble sprutet ned av en bil på vei til jobb, så har dagen absolutt tatt seg opp. Poden rakk skolen og jeg var bare 5 min for sen til mitt eget morgenmøte på jobb.
Nå ser jeg veldig fram til å vaske under kjøleskapet når jeg en gang kommer hjem.

Gammel 18-11-08, 21:16   #10
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

ble det rent under kjøleskapet da?

Gammel 18-11-08, 21:22   #11
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

ble det rent under kjøleskapet da?

Tror jeg må svare ingen kommentar på det spørsmålet.
(I morgen kanskje?)

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:27.