Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bilsikringsspørsmål

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-08, 11:16   #1
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Bilsikringsspørsmål

Jeg er ingen guru på bilsikring, men tror mine barn er godt nok sikret.

For noen dager siden hadde jeg en diskusjon med en bekjent som mente at barn ikke trengte å sitte på pute/beltestol, det holdt med en sak som man kunne kjøpe på f.eks biltema som regulerer bilbeltet. Denne bekjente syns at det jo var genialt for da slapp man å drasse meg seg pute/stol. Stemmer dette? JEg trodde man måtte ha pute/beltestol fram til barnet har nådd en viss vekt.

Også lurer jeg på hvordan reglene er i forhold til det å ha barn plassert i stol foran når det er airbag der. Er det ulovlig eller er det slik at det ikke er anbefalt. (Bare sånn for ordens skyld, jeg skal ikke gjøre det, men trenger å vite det)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:03.