|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Samlebok om Narnia?Storesøster ønsker seg Narniabøkene til jul, og jeg har funnet ut at hun er stor nok til det nå. |
![]() |
![]() |
#2 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Samlebok om Narnia?Jeg mener at guttungens fadder kjøpte Narnia-bøkene som et sett, og så gav ham en og en bok som bursdags- og julegaver noen år fremover.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Samlebok om Narnia?I engelskspråklig utgave finnes bøkene å få kjøpt i sett. De er gode på det i Storbritannia og i USA. |
![]() |
![]() |
#5 |
From Gokk With Love
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Samlebok om Narnia?
Den er nesten 6 cm tykk, og veier 1107 gram.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Samlebok om Narnia?Takk Hermine! |
![]() |
![]() |
#8 |
From Gokk With Love
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Samlebok om Narnia?
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Samlebok om Narnia?Den er veldig på dimmen med en stor Harry Potter bok - helt grei for meg å lese uten briller, hvilket vil si at skriften ikke er så liten. |
![]() |
![]() |
#11 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Samlebok om Narnia?Vi har "The chronicles of Narnia" i en bok, jeg elsker slike mursteiner. De blir ikke dratt med ut så mye, men de er fine og gode å lese i.
![]() |
#12 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Samlebok om Narnia?Jeg kjøpte den samleutgaven fordi jeg fra jeg var barn, har serien i ulike type bøker. Synes det ble så rotete og dumt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|