Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Beste nettside for kjøp av brukte bøker

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-08, 11:31   #1
TBM
Passiv

Standard

Beste nettside for kjøp av brukte bøker

For noen år siden mener jeg at jeg kom over en nettside som søkte samtidig i et stort antall bruktbok-butikker på nettet.

Er det noen som har noen tips?

Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 12:41   #2
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Beste nettside for kjøp av brukte bøker

Hos www.antikvariat.net kan du søke i lagerbeholdningen til rundt 100 skandinaviske antikvariat. Jeg har funnet mange skatter her. Genial side.

En internasjonal variant er www.abebooks.com. Her søker du hos både hos de store nettbokhandlerne som Amazon, Barnes & Noble etc og hos større og mindre forhandlere av nye og brukte bøker over hele verden - totalt 13.500 forhandlere. Her fant jeg en gang ei bok jeg hadde lett etter i årevis, og etter et par uker kom den pent innpakket i gråpapir med en hyggelig håndskrevet lapp i fra et bittelite antikvariat i Australia

Gammel 20-11-08, 14:01   #3
TBM
Passiv

Standard

Sv: Beste nettside for kjøp av brukte bøker

Takk! Den første linken var den jeg var ute etter. Den andre var like interessant! Skal ta godt vare på de fra nå av.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:55.