|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
mamma til 4 gull
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Norge, et stenkast fra oslo
![]() |
![]() Er det bare meg som klør etter å henge opp julestjerna?Planer for helga er å pusse vindu og henge opp julestjerna altså ..
![]() |
#2 |
trenger lading
|
![]() Sv: Er det bare meg som klør etter å henge opp julestjerna :-)har veldig lyst jeg og, men må liksom vente til neste helg....
![]() |
#3 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det bare meg som klør etter å henge opp julestjerna :-)
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er det bare meg som klør etter å henge opp julestjerna :-)Godt det ikke bare er meg. Nå har ikke jeg julestjerne til å ha i vinduet, men sitter for øyeblikket og lager pakkekalender. Treåringen har lånt med seg masse julepynt fra mormor og har pyntet hele rommet sitt med smånisser, juleduk, kuler og en julestjerne i taket.
![]() |
#6 |
trenger lading
|
det er sant, men det er første søndag i advent neste søndag (30.11), så da er det lov å henge opp i november
![]() |
#8 |
flisespikker
|
Neida, Teo. Ta det med ro. De bare erter deg.
![]() |
#9 |
mamma til 4 gull
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Norge, et stenkast fra oslo
![]() |
JUL JUL JUL
![]() |
#10 |
Viva la vida
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det bare meg som klør etter å henge opp julestjerna :-)jeg skal ha alt ut 1 desember inkl. tre med lys og pynt. Jeg trenger dette for overleve den mørke tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
weird
![]() Sv: Er det bare meg som klør etter å henge opp julestjerna :-)Det er ikke bare deg, nei.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Er det bare meg som klør etter å henge opp julestjerna :-)Ånei, det er ikke bare deg.. I natt drømte jeg faktisk at jeg hang den opp.
![]() |
#14 |
X First Lady
![]() Sv: Er det bare meg som klør etter å henge opp julestjerna :-)1 søndag i advent er det tid for adventstaken og stjerna og vi henger ut lys på et par trær i hagen. Ikke før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Er det bare meg som klør etter å henge opp julestjerna :-)Nei, nei, og nei!
![]() |
![]() |
#16 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Er det bare meg som klør etter å henge opp julestjerna :-)Henges ikke opp før 1.søndag i advent vel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Er det bare meg som klør etter å henge opp julestjerna :-)Iset hengte sikkert opp sin for en måned siden.
![]() |
#18 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Er det bare meg som klør etter å henge opp julestjerna :-)Jeg henger den opp neste helg sammen med julegardiner på kjøkkenet. Også kommer første nissefamilie fram, hjemmestrikkede nisser laget av mammaen min.
![]() |
#20 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Er det bare meg som klør etter å henge opp julestjerna :-)Jeg gleder meg til å pynte huset til advent, men jeg venter til 30. november for da er det 1. søndag i advent.
![]() |
|
|