|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
Se resultatene: Bred eller smal vegghylle - hvem skal øverst? | |||
20 cm dyp nederst, 25 cm dyp øverst. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 19,05% |
25 cm dyp nederst, 20 cm dyp øverst. |
33 | 78,57% |
Ett fett. |
1 | 2,38% |
Deltakere: 42. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
kamelkonsument
|
![]() Bred eller smal vegghylle - øverst eller nederst?Mannen og jeg er uenige om hva som er riktig. Vi har kjøpt hyller som skal monteres på hylleknekter. Den ene hylla er 25 cm dyp, den andre er 20 cm dyp. Hyllene er like lange og tykke. Det er bare dybden som er ulik.
![]() |
#4 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bred eller smal vegghylle - øverst eller nederst?Det Ru sa ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bred eller smal vegghylle - øverst eller nederst?Jeg krysset av for dypest nederst, men, dersom det er feks på et sted der man skal sitte under (over kjøkkenbord), ville jeg hatt den smaleste nederst.
![]() |
#9 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Bred eller smal vegghylle - øverst eller nederst?Virkelig?
![]() |
#12 |
Live and let live
|
![]() Sv: Bred eller smal vegghylle - øverst eller nederst?I utgangspunktet dypest nederst, men slik du beskriver at de skal være, så sier jeg meg enig med deg.
![]() |
#13 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Bred eller smal vegghylle - øverst eller nederst?
De er 120 lange, og blir asymmetriske i forhold til bordet (som står usentrert i forhold til veggen) - de blir altså montert sentrert på veggen, siden vi må bruke stenderne som fester.
![]() |
#14 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Bred eller smal vegghylle - øverst eller nederst?Nåh, da blir det jo ansleis.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bred eller smal vegghylle - øverst eller nederst?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Bred eller smal vegghylle - øverst eller nederst?Dersom det er litt høyt på veggen, hadde jeg absolutt ville hatt den smaleste nederst, ellers må man "rundt" den dypeste for å komme til den øverste.
![]() |
#18 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Bred eller smal vegghylle - øverst eller nederst?Jeg får viljen min.
![]() |
|
|