Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Special topics in calamity physics

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-08, 19:45   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Special topics in calamity physics

Nesten verdt å være Lost in Paris for å kunne kose seg med.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 19:47   #2
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Special topics in calamity physics

Jeg har ikke klart å komme gjennom den jeg ... Bør jeg fortsette etter side 80, sånn ca?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 19:48   #3
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den likte jeg også ganske godt. Og det er gull verdt å ha med en bra bok når man er alene på tur.

Gammel 25-11-08, 19:48   #4
Albertine
Passiv

Standard

Jeg kom til side 40...

Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 19:59   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I all verden, jenter! Jeg startet for nøyaktig et døgn siden og har kommet til s. 117, og har vært på møte i hele dag. :frelst:

- No. 4 -
Gammel 25-11-08, 20:00   #6
Albertine
Passiv

Standard

Til jul, da skal jeg lese den. Lover.

Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 20:03   #7
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Jeg får ikke helt grepet på den jeg heller... Føler meg rett og slett litt dum som ikke skjønner den. Tror jeg skal kjøpe den på norsk og prøve det i stedet. Kanskje ønske meg den til bursdagen min.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 20:04   #8
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Liker dere den? På side 100 hadde jeg høytidelig seremoni og kastet den i bassenget der jeg var på ferie.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 20:05   #9
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Å, jeg synes den er veldig bra. Morsomt skrevet!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 20:15   #10
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg hadde likt den bedre om jeg ikke hadde lest A Secret History av Donna Tartt, jeg syntes den lignet litt for mye på den.

Gammel 25-11-08, 20:16   #11
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sliter også med å komme i gang med den ... Men siden HP har lest den og likte den, så skal jeg gi den et tappert forsøk til. Mye kan snu etter noen sider. Jeg aner ikke hvor langt jeg kom, jeg tror ikke jeg kom lengre enn noen få sider, - jeg bare følte en trang til å lese noe annet.

Gammel 25-11-08, 20:22   #12
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg tror jeg hadde likt den bedre om jeg ikke hadde lest A Secret History av Donna Tartt, jeg syntes den lignet litt for mye på den.

Jeg skjønner hva du mener, med selve historieoppbyggingen og scenary og sånn. Men selve språket og formen ellers synes jeg er ganske forskjellig. Men nå er det lenge siden jeg har lest den, da.

Det er jo referanser og henvisninger og intelligente sidespor, og fantastiske personbeskrivelser med Store Forbokstaver og det hele.

- No. 4 -
Gammel 25-11-08, 20:30   #13
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Kan minne litt om A Secret History, men synes som Scarlett at den allikevel er ganske så annerledes. Lenge siden jeg også har lest A Secret History.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 20:41   #14
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg skjønner hva du mener, med selve historieoppbyggingen og scenary og sånn. Men selve språket og formen ellers synes jeg er ganske forskjellig. Men nå er det lenge siden jeg har lest den, da.

Det er jo referanser og henvisninger og intelligente sidespor, og fantastiske personbeskrivelser med Store Forbokstaver og det hele.

Ja det var absolutt masse bra ved den altså, jeg koste meg da jeg leste den.

Gammel 25-11-08, 20:52   #15
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Secret History? Den likte jeg kjempegodt; så jeg ser ingen likheter whatsoever.

Gammel 25-11-08, 20:58   #16
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg likte den veldig godt, selv om jeg og ser likhetene med Tartts bok. Og MN, DM og Albertine: Gi den en ny sjanse.

Gammel 25-11-08, 21:01   #17
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Og MN, DM og Albertine: Gi den en ny sjanse.

Gammel 25-11-08, 21:03   #18
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal snart i gang med boken. Lesesirkelen min skal diskutere den i begynnelsen av januar. Den er ganske tykk, så vi har bestemt at vi skal få bruke juleferien på den.

Godt å høre at noen av dere synes den er veldig bra. Lesesirkel er litt rart med at man får lest bøker man ellers ikke ville nærmet seg, men det er jo en del som er litt vel rart.

Gammel 25-11-08, 21:16   #19
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg likte den, selv om den var litt rar!

Gammel 25-11-08, 21:17   #20
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Og MN, DM og Albertine: Gi den en ny sjanse.

Sorry, den avgikk ved døden. Drukningsulykke.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:30.