|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg har nytt nickJa, altså igjen: Kan dere slutte å bytte nick hele tiden? |
![]() |
![]() |
#3 |
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har nytt nickBra du sa ifra. Jeg leste nettopp en tråd og stusset litt over at signaturen så kjent ut mens nicket var helt ukjent.
![]() |
#5 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har nytt nick
Jeg har vært så nysgjerrig på hva i alle dager du het før Ingeborg ...
![]() |
![]() |
#8 |
Live and let live
|
![]() Sv: Jeg har nytt nickJeg elsket smash, helt til jeg ikke kunne spise noe med melk i lengre. Fikk ganske bra halsbrann av den, men den herlige blandingen av salt og sprø chips og skikkelig søt sjokolade ...
![]() |
#9 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Jeg har nytt nick
![]() |
#16 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har nytt nickHei Smash, kult nick og fint at du sier ifra. Noen har jeg funnet ut av, men jeg holder også på å bli sprø av så mange nickbytter.
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17 Join the nerds, we have pi Sist redigert av Miromurr : 27-11-08 kl 15:00. Årsak: Fjernet navn |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har nytt nickDet hadde vært så mye enklere om de som byttet nick kunne beholde avataren sin en stund. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|