Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg har nytt nick

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-08, 21:15   #1
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har nytt nick

Jeg er vel ikke den mest profilerte brukeren her, men vil bare opplyse at jeg nå er Smash. Ingeborg ble litt for traust for meg.

Bare så det er sagt.

Gammel 26-11-08, 21:17   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Jeg har nytt nick

Ja, altså igjen: Kan dere slutte å bytte nick hele tiden?

Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 21:19   #3
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bra du sa ifra. Jeg leste nettopp en tråd og stusset litt over at signaturen så kjent ut mens nicket var helt ukjent.

Gammel 26-11-08, 21:19   #4
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Samme sier jeg, og hvem i huleste er Agurke??

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 21:20   #5
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Jeg er vel ikke den mest profilerte brukeren her, men vil bare opplyse at jeg nå er Smash. Ingeborg ble litt for traust for meg.

Bare så det er sagt.

Jeg har vært så nysgjerrig på hva i alle dager du het før Ingeborg ...

Og: Er Agurke også en gammel traver?

Gammel 26-11-08, 21:20   #6
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Samme sier jeg, og hvem i huleste er Agurke??

Var hun en annen før?

Smash er godt da!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 21:22   #7
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Var hun en annen før?

Smash er godt da!

Må vel ha vært det. Har skrevet 1900 innlegg, men har aldri lagt merke til navnet. :burde jeg være flau nå?:

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 21:24   #8
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsket smash, helt til jeg ikke kunne spise noe med melk i lengre. Fikk ganske bra halsbrann av den, men den herlige blandingen av salt og sprø chips og skikkelig søt sjokolade ...

Gammel 26-11-08, 21:26   #9
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal ALDRI skifte nick mer. Jeg lover. Men Ingeborg var altså ikke meg, men det er derimot Smash.

Gammel 26-11-08, 21:27   #10
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Jeg skal ALDRI skifte nick mer. Jeg lover. Men Ingeborg var altså ikke meg, men det er derimot Smash.

Ja, du er nok helt smashing så det skjønner jeg jo.

Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 21:27   #11
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kult nick!

Gammel 26-11-08, 21:27   #12
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Standard

Jeg lurer også på hvem agurke er.

Gammel 26-11-08, 21:28   #13
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Standard

Ja, du er nok helt smashing så det skjønner jeg jo.

Ja, du skulle bare visst.

Gammel 26-11-08, 21:32   #14
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Hei Smash/Ingeborg!

Sist redigert av rajraj : 27-11-08 kl 19:25. Årsak: Sorry, tenkte meg ikke om!
rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 21:34   #15
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Men du heter jo FoFF? Eller?

Gammel 26-11-08, 21:35   #16
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Hei Smash, kult nick og fint at du sier ifra. Noen har jeg funnet ut av, men jeg holder også på å bli sprø av så mange nickbytter.

Sist redigert av Miromurr : 27-11-08 kl 15:00. Årsak: Fjernet navn
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 21:42   #17
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sist redigert av rajraj : 27-11-08 kl 19:23.
rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 21:46   #18
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Men du heter jo FoFF? Eller?

Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 21:46   #19
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

*poff*

Sist redigert av MegaMie : 27-11-08 kl 23:22.
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 21:50   #20
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Det hadde vært så mye enklere om de som byttet nick kunne beholde avataren sin en stund.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:17.