|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Går videre
|
![]() 4 timer søvn i nattOg jeg er ikke trøtt enda. Klarte som vanlig ikke å legge meg før nærmere 01, lillegutt våknet kl. 03 og sovnet ikke før rett før 04. Mannen min skulle ta flyet i dag kl. 06 og hadde planlagt å være på flyplassen 05. kl. 0508 ble han vekket av telefonen, gjett om vi spratt opp, jeg hjalp ham så godt jeg kunne og han rakk faktisk flyet til tross for 18 min kjøretur til flyplassen. Så var det søvn fra 06 til 07. Da måtte jeg stå opp for å hjelpe storesøster med å komme seg av gårde til skolen. Prøvde å legge meg litt etter dette, men var alt for våken.
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: 4 timer søvn i natt4 timer søvn var det vi i gjennomsnitt fikk da snuppa var liten. Hun brukte store deler av natta på å brøle. Det er veldig, veldig slitsomt.
![]() |
![]() |
#5 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 4 timer søvn i nattJeg sover ikke mer en i snitt 4 timer per natt og klarer meg helt fint på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|