Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Min siste dille ...

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-08, 18:44   #1
lille L
Kykkeliky !

Medlem siden: Aug 2008
lille L er litt kul
Standard

Min siste dille ...

Er å sy i ullfleece... Noen av kontraststoffene er ullfilt, men ellers tykk ullfleece.. jeg og broderimaskina har hatt mye moro i det siste Men jeg er sånn som er helt hekta, og så blir det liggende litt brakk igjen.. hehe, men i natt prøvde jeg meg på et A-formet mønster, og det var moro det også... men ville bare snikvise dere litt

Første kjolen jeg laget.. mønsteret er mitt eget og et resultat av at jeg ville finne et helt eget "lille L design". Resultatet ble kinalukking, spisshette og morsom pynt i sammen. Denne har strofe fra dyrevisa og en blanding av applikasjon i ullfilt og sikksakkpynt

Denne fikk bukse til, sjelden jeg viser actionbilder på slike forum, men viser ett her

Effekten på alle kantene heter wave søm

Gammel 28-11-08, 18:45   #2
lille L
Kykkeliky !

lille L er litt kul
Standard

Sv: Min siste dille...

Denne er også lille L sin, hennes andre sett. Yndlingsdiktet mitt er brodert på. Bak er hennes hånd og fotavtrykk klippet ut i ullfilt og applikert på, de er fra da hun var 3 mnd. Og foran er hennes og mitt avtrykk fra nå.

Gammel 28-11-08, 18:48   #3
Left
Passiv

Standard

Steike så flink du er!

Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 18:49   #4
lille L
Kykkeliky !

lille L er litt kul
Standard

Dette er min kjole.... både kjolen og toppen er sydd. Toppen er sydd av myk jersey. Knøttas (minstejenta) fotavtrykk er brodert på brystet, og ellers navnene til mine elskede på bak

Disse ble laget til fotograftime i dag. Pga sykdom og snørr ble den avbrutt og ny time ble lovet. Men hvertfall.. kl 23 - 01:30 ble disse produsert i natt...

Navn bak:

De er samme farge, er bare lyset som lurer litt her. De har broderi med mamma og baby på den største og pappa og baby på den minste

Gammel 28-11-08, 18:58   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å steike!!

Så fantastisk flott!

Jeg blir så dypt imponert over kreative sjeler som syr!
Du er kjempeflink!!

Rop ut om du ønsker å gjøre noe på bestilling.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 19:01   #6
lille L
Kykkeliky !

lille L er litt kul
Standard

Deilig er den himmel blå, er brodert første verset her. Pynten er tatt fra en gammel barnetegning jeg har fått en gang i tiden. Bak er "mamma og pappas engel" brodert på

Første strofe fra Papegøyen i Amerika er brodert på her, og en papegøye og noter er pynta opp med. Bak er teksten "falleri å fallera" brodert på

Epler og pærer er moro, strofe fra barnerimet er brodert på. Og kjolen er pyntet med epler, pærer og et tre

Kunne vært bedre bilder.. men men, disse ble tatt på hyrten og styrte for lenge siden da de skulle legges fort og gale ut i bloggen

Gammel 28-11-08, 19:03   #7
lille L
Kykkeliky !

lille L er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Steike så flink du er!

Tusen takk !

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Å steike!!

Så fantastisk flott!

Jeg blir så dypt imponert over kreative sjeler som syr!
Du er kjempeflink!!

Rop ut om du ønsker å gjøre noe på bestilling.

Så hyggelig sagt ! Tusen takk

Gammel 28-11-08, 19:26   #8
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Du har nettbutikk, ja? :imponert:

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 19:33   #9
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

kjempe fint!

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 20:03   #10
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min siste dille ...

Wow, så kreativt og flott!

Gammel 28-11-08, 20:07   #11
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å fy søren så flott!! Tar du imot bestillinger??

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 20:15   #12
Gri

Gri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Wow! fantastisk!

Gammel 28-11-08, 20:51   #13
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Utrolig stilig! Så flink du er! :imponert:

Gammel 28-11-08, 20:58   #14
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Kjempeflott! Så forseggjort!

Gammel 28-11-08, 21:33   #15
Manga

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Utrolig stilige klær. Jeg er kjempeimponert!

Gammel 28-11-08, 22:13   #16
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fantastisk flotte klær!

Gammel 28-11-08, 22:18   #17
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Nydelige klær!

Gammel 28-11-08, 23:38   #18
tess1
Aktiv

Medlem siden: Oct 2008
tess1 er litt kultess1 er litt kul
Standard

Så utrolig fine

tess1 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 23:57   #19
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Du og Nooria er utrolig talentfulle. For noen deilige og personlige plagg. Jeg er dypt imponert.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 00:14   #20
AprilRyan

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Så utrolig flotte klær du lager.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:47.